BimmerKing Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 E30 320i selges. Jeg har kostet på denne en del siste tiden, bl.a sorte baklykter, sorte blink foran og på siden. Den har luke, M-ratt, skinngirkule, 4 alu m/sommerdekk, vinterdekk på stål.. EU-ok 22.01.07.. Senkesett medfølger men er ikke montert....Bilde kommer. Prisant: SOLGT Mail/PM ved interresse: bimmerking (at) gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 BILDER!!!! Er det mye rust?? er det langt til nermeste hurtigrute terminal?? Kan du sende meg en pm med pris uten motor! Er interisert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 Du har PM... Flere bilder kommer i løpet av dagen Det er forresten en 4 dørs utgave Her er ett par bilder..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 BuuuuuuumpiBump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 KM? hvordan er det med rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Km er ca 195 000 i følge speedometeret jeg tok ut. Jeg har byttet det, og det står ca 291 000 på det som står i. Jeg har det gamle for å vise frem hvis det er av interresse. Rust er det, men ikke noe alvorlig så vidt jeg vet... Endel steinsprut... Og to flekker på panseret(følger med nytt) og en flekk på bagsjelokket som ikke er rustet. Bilen kan ikke karakteriseres som strøken, men den er i kurant bruks-stand... Evt ett godt gatebilemne, som jeg vurderte å lage meg, men nå kjøper jeg nyere bil isteden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Jeg kan også vurdere å bytte bilen i diverse. Evt deler til E36(Diverse styling/felger?) eller andre forslag Har en bil for mye, men gir den ikke vekk av den grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Egentlig ganske interessert i bilen, må høre med pappa når han skal hente sin bil, så kan vi evt. kombinere dette Sølve Jr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Greit det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Kledde godt baklyktene da Kunne tenkt meg den der jeg, men spørs om fornuften og lommeboken sier nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Ikke la fornuft styre deg da Martin Fornuft er oppskrytt Og, ja, baklyktene gjorde seg de Kan også sende med en sportskasse med første ned mot pristillegg. Som passer til M20 Den er riktignok i deler da Men jeg har også en del andre deler som kan følge med... Baklykter(org) og diverse interiørdill... Kan som sagt vurdere innbytte i diverse, og ikke nødvendigvis bilrelatert da Jeg har som sagt en bil for mye snart... Men på den annen side så spiser den ikke mat og koster lite i forsikring, så det utgjør ikke så mye om den står her heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Kan KANSJE vurdere innbytte i E28 ma minimum 2.5l motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg