antiloop Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =14&tot=17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Å herliga london! En ser ikke så mange av de der til salgs! Snakk om totalt nydelig 6-serie! Aiaiai! Vet hva jeg kommer til å drømme om i dagevis nå! Men men, må pirke litt. Det Momo rattet som står i burde ha vært byttet ut med et orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 strøøøken bil. her kan man sikre seg en pærle-. enig i den med rattet. på en så original og strøken bil burde det originale m rattet vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Den var pen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Utrolig pen bil! Det med rattet slo meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Meinar konghelle har vert ute etter å kjøpt eit org ratt. Så eg trur det er på plass i bilen no. Bilen er jo super strøken til å gått så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 noen som har lyst til å å låne meg 300.000,- på ganske lang sikt!?? Så denne bilen på motorfestivalen, og den er minst like strøken som bildene tilsier... men som nevt, hva i @#?*¤$ gjør det rattet der!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 what a løøvli car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Så jo meget pen ut, men hva det rattet gjør i den bilen er jo totalt uforståelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 NYDELI! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foss Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 På tide å vinne i LOTTO!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Strøken E24 er min drømme "søndags" BMW, og denne er akkurat slik jeg drømmer om . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 Strøken E24 er min drømme "søndags" BMW, og denne er akkurat slik jeg drømmer om . Da er jeg altså ikke alene ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Kjørt noen år på prøveskilter den der Så den på Våler i 2004 var det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Vet om en 6'r som har samme farge som denne, dog ingen M, men en 635 og den ser ikke så "ille" ut, kan jo være ett fint utgangspunkt til å få en like fin bil som på bildet.. Jeg vurderer forøvrig å handle bilen, den har sått uten skilter siden i fjor engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå