Mack10 Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Vet ikke om han har til andre også, men ihvertfall til E46.. Kjøpte denne selv for en uke siden.. Han lakkerer og sender fra Taiwan.. Koster 366 kr!!!!! Ink frakt og lakk!! Måtte nesten bare fortelle det til dere slik at dere ikke bruker 1000 kr på kun leppen og så skal den lakkes i etterkant osv osv.. Her er en link til han jeg kjøpte den av: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Paninted ... dZViewItem Enjoy Edit: Taiwan ikke Thailand som jeg skrev.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 M3 spoiler.. Og ships only to USA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Vet ikke om han har til andre også, men ihvertfall til E46..Kjøpte denne selv for en uke siden.. Han lakkerer og sender fra Taiwan.. Koster 366 kr!!!!! Ink frakt og lakk!! Måtte nesten bare fortelle det til dere slik at dere ikke bruker 1000 kr på kun leppen og så skal den lakkes i etterkant osv osv.. Her er en link til han jeg kjøpte den av: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Paninted ... dZViewItem Enjoy Edit: Taiwan ikke Thailand som jeg skrev.. Har du mottatt den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 hentet rett fra selgers side: Ships to: Worldwide Har mottatt denne og var MEGET fornøyd med lakken, har ikke fått montert denne og sjekket passform men regner med dette ikke blir noe problem!! Tok ca en uke før jeg fikk den. Tenkte bare jeg skulle tipse dere andre bimmere om denne muligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 hmm.. trykket på tyil bmw e36 jeg.. ships to usa står det på min men.. men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 skal ikke ha noe og si kas bil det er til.. så er bare til og maile ham så får du nok svar om at han sender den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Denne skal benyttes! Han selger spoilere til E46, 36 og 90, samt E90 body kits ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 ser ut som e36 kun sendes til USA... Merkelige greier. Noen som har testet å bestille til e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Send mannen en email da.. Så får du svar på dette.. Bruker ikke lange tiden på og svare heller. Går nok helt sikkert ann og sende den også.. er jo samme str og alt på leppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 er dette den som skal være nede på bakfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Nei, denne skal være på koffertlokket.. Sjekke ut linken som jeg har lagt der så skjønner duh vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 aah, nå så jeg det Så den ikke først fordi den var så liten på bildet takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Dette var jo grisebillig.Løp og kjøp folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Akkurat det det er...!! Finner nok ikke denne til samme pris igjen så bare og kjøpe Ferdig lakket i den lakken dere vil ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Noen som har sendt mail til han ang om han sender spoilere som passer e36 til norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå