skisseper Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 dørhåndtaket på passasjersiden går ikke tilbake når du åpner det fra utsiden. noen som vil spare meg for arbeid, eventuelt tabber ved å fortelle meg om det er mulig å gjøre noe med dette uten å gå inn i selve døra?
kabeldeigen Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Tipper returfjæren er hoppet av sporet, knekt eller vekk, så jeg tror du med fjerne innetrekket for å skifte denne...
Gjest Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 dørhåndtaket på passasjersiden går ikke tilbake når du åpner det fra utsiden.noen som vil spare meg for arbeid, eventuelt tabber ved å fortelle meg om det er mulig å gjøre noe med dette uten å gå inn i selve døra? Kan hende det hjelper å bare smøre det opp, ville prøvd det først.
-Anders- Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 hadde samme problemet på min. da tok jeg ut hele dørhåndtaket og smørte opp med fett overalt av skjøter og hengsler. etter det virket den perfekt!
skisseper Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 jeg liker ikke de hvite clipsene så jeg får vondt av å ta av noe som helst kjøpte fett på boks og gikk berserk i alle hull. åpnet dekselet såvidt på innsiden for å kjøre på der også. nå fungerer det...men må nok grundigere til verks i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå