Audiobahn Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Dumt spørsmål, men hvor er oljefilteret? Er det der man må skru opp en lokk på ca 10 cm i diameter?? det står X antall newton meter på det dekselet. Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukernavn Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Jepp! Det sitter lett synlig i motorrommet. er vel 25nm det står på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Se etter en rund boks med bolt på toppen På størrelse med et filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 her har du oljefilteret.. hva er grunnen til at filteret står slik på E36 (gjør det det på alle bmw`er??), og at det ikke er et vanlig filter som står skrudd "oppover" på blokka som på andre biler? håper noen forstod hva jeg mente..dårlig forklart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Er jo lett å komme til iallefall! Mener du hvorfor det står oppe på blokken eller hvorfor det er innsatsfilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Er jo lett å komme til iallefall!Mener du hvorfor det står oppe på blokken eller hvorfor det er innsatsfilter? begge deler.. er jo genialt enkelt og komme til som du sier, og ingen griseri når man btter filter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 gennial plassering synes jeg. Vet ikke om det er den beste plasseringen sånn teknisk med oljetrykk osv, hvis det er det du lurer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 gennial plassering synes jeg. Vet ikke om det er den beste plasseringen sånn teknisk med oljetrykk osv, hvis det er det du lurer på? jeg har bare aldri sett at oljefilteret har stått slik på andre biler, så lurte på om det var noe bmw har gjort av en spesiell grunn? det må jo være noen andre fordeler en at det er lettere og bytte filter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå