borte Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Ønsker å kjøpe meg en leppe til denne fangeren for å "forsterke" den litt.. Noen som har, eller som vet hvor jeg får kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 er der plass til en leppe der egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Kjøp deg sideskjørt istedenfor. Se teit ut med bare frontfanger som bygger ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 er der plass til en leppe der egentlig? Klart det er plass! Ser bare ekstra lavt ut siden den står på gress og i en bakke.. Kjøp deg sideskjørt istedenfor.Se teit ut med bare frontfanger som bygger ned. Har allerede sideskjørt, men vil ha leppe under for å forsterke fangeren! PS: (Oppussingsprosjektet mitt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 ang leppe vet jeg ikke... men få av de volvo lyktene dine og hiv dem langt vekk a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 ang leppe vet jeg ikke... men få av de volvo lyktene dine og hiv dem langt vekk a Er du dum?! Nye diodelysene mine jo! ..Har hatt vanlige lykter, vanlige med sota blink, og originale helsota Hella baklykter, men INGEN av de er like fine som de jeg har nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå