BMW_E30 Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Har en e30 325i, som jeg har lagt ganske mye jobb og penger i de siste åra, blandt annet overhaling av motor og ny bensintank med påfyllingsrør og bensinpumpe pluss masse slitedeler. Har fått en til å skifte kanlaler, bakplate og hjulbuer bak pga rust. Hjulbuer og bakplate er skiftet, så har han skjært av den ene ytterkanalen og under der så det jævli ut. Så han regna med at det ville koste mange tusen og fikse dette. Har ikke så lyst til å koste på dette, så lurer på hvordan det er å få solgt en sånn bil? Bilen er som sakt god teknisk stand og har ikke mye rust, utenom kanalene og området rundt der. Det er en 1986 modell 325i med el vinduer uten luke. Har også kjøpt inn styling og m3 skinn som jeg skulle montere. Noen som tør å si en pris på hva denne er verd? Regner med det finnes folk som driver med karrosseri og rustsveising som kan være innterresert i et sånt prsojekt. Vil det lønne seg og selge styling og interiør utenom?
Hardtop Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Tror jeg ville forhørt meg med andre sveisere om denne jobben. Kan da umulig bli så dyrt at det heller lønner seg å selge bilen...
BMW_E30 Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 Mulig, men jeg har begynt å miste lysta på prosjektet nå, ettersom det begynner å bli så dyrt etterhvert, så kunne tenkt meg å prøve å selge bilen og delene bortsett fra m3 interiøret, hvor mye kan en få for en grei 325, som er eu godkjent og helt i orden, bortsett fra rust på nevnte plasser? Har desverre ikke noen bilder nå.
BMW_E30 Skrevet April 30, 2007 Forfatter Skrevet April 30, 2007 Hmm... Etter å ha tenkt endel, så vil det bli kjedelig å selge bilen også da. Kommer hvertfall til å ta ei runde og forhøre meg om priser. Noen som veit hvor kostbart og omfattende en sånn reperasjon er? Må bytte alt som er ved kanalene (ytre, indre) samt sveise litt inn på golvet. Er på begge sider.
bmwhans Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 er det underkanalene du mener eller? under det ytre liksom? må da gå an å få en eller annen lærling eller hobysveiser å fikse dette? kappe ut og sveise inn. hvis det er under det ytre bør det jo ikke så så sykt bra ut bare det blir ordentlig!
BMW_E30 Skrevet April 30, 2007 Forfatter Skrevet April 30, 2007 Både ytre og underkanalene, har en som har tatt bakplata og hjulbuene for meg svart, men virka ikke som han hadde så lyst til å ta kanalene. Så vil høre med noen andre hvertfall. Er det noen her inne som tar på seg sånt noe? Virker jo som det er ganske stort miljø for å pusse opp gamle e30 nedi grenlandsområdet hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå