drunken' Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Hiver ut noen bilder av min 318i som jeg tok i finværet i dag! Tilbakemeldinger om hva dere synes er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 fin senk og fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Hva med noen bilder fra andre vinkler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 tøff hund tøff e36 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 hadde blitt bedre hvis det var grøftelys på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 pen bil, men er det andre vinkler på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 pen bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Kommer flere bilder fra andre vinkler når jeg får de nye svarte krystall-lyktene fra koed.dk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Her er noen bilder ifra i vinter da, med litt andre vinkler og vinterskoa.. Her er noen bilder fra da jeg fikk bilen, før jeg fiksa litt på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Været var fint da Fin bil og hund også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Angeleyes og oransjeblinklys er ikke hver dag man ser;) Er jo ikke så lett å se så mye på bildene, men ser ut til å være en fin bil! (med potensiale:)) Så når hvorfor du ikke har bilder fra andre vinkler!! Aner jeg noen fæle baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Angeleyes og orange blinklys er jo bare utrolig latterlig, så det første jeg kjøpte på bilen var nye blinklys med klarglass! Dere kan jo sikkert gjette hva slags baklykter det er da.. Ettersom forrige eier var så tjukk i hue at han satte med angeleyes, og orginale orange blinklys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Ser ut som lexus bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 M fanger med klare tåkelykter hadde blitt veldig pent . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Sorte nyrer... Flotters. Vil også ha det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå