harryy Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Som står i topic er jeg interesert i å ettermontere antispinn på en E36 325. Lurer litt på om det er omfattende arbeid, hva man trenger å skifte, montere nytt osv. Litt greit å ha her i nord som vi har 6 mnd vinter i året.
harryy Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 Joda, funker det også. Men en kompis av meg hadde en E46 i vinter der han hadde feil på antispinn, han fortalte det var ikke fullt så bra å ta bakkestart når det ikke fungerte som det skulle.
BreitBau Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Stram til brekket slik at det drar likt på begge sider.. så knepper du det opp ett par hakk.. vips har du brems..
harryy Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 Teddysen, kjørte volvo 740 i hele fjord vinter. Kan det trikset der
harryy Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 Sant det. Men var ikke akkurat det jeg spurte etter
TheBirg Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 Tror ikke det er så greit, det er vel inkludert i ABS systemet og elektronikk. Hadde heller anskaffet en diff-sperre. Tror det er mye enklere og antakelig mye billigere en å begynne å rote med elektronikk systemet, Som Anders nevnte.
harryy Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 Høres ikke så alt for usansynlig ut faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå