JoCCe Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Som topic sier, når jeg kjører med interval på viskerne faller speedometret ut, å kommer opp når viskerne går, økonomimåleren gikk på fult når speedo kom opp, enda jeg slapp gassen. Hva kan problmet være?
bjolav Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Hehe... Trodde det falt ut sånn fysisk. At du fikk det i fanget, liksom! Hadde tatt seg ut! (OT - hvordan går det med tåkelysa? Og har du fått tatt bilde av baklysa med lysa på? ) Bud
borte Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Hehe... Trodde det falt ut sånn fysisk. At du fikk det i fanget, liksom! hehe!
JoCCe Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 Joda, har kobla meg opp via tenninga å med rele så dem funker Ha tatt noen bilder, men ikke tid å legge dem opp nå... subba nedi med riegerfangeren får 15min sia, så er rimelig fårbanna nå, fikk ei fin sprekk oppe med hjulbuen :S Joachim
JoCCe Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 Kan slenge opp ett bilde med kun bremselysa bak tent Kuk sprekka i frontfangeren Men OT, noen som vet hva feilen er? Har hørt snakk om muligns en kondensator som er feil med? Veldig irriterende å ikke ha speedometer hele tiden ..
bjolav Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Satan i helv***!! Så lav!! Får du handa mella fangern å veien? Håpe du e å cruise i Fauske neste helg, hadde vorre kult å se den der 'live'! Bud
Sir Hofstad Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Kan slenge opp ett bilde med kun bremselysa bak tent Kuk sprekka i frontfangeren Men OT, noen som vet hva feilen er? Har hørt snakk om muligns en kondensator som er feil med? Veldig irriterende å ikke ha speedometer hele tiden .. Trenger å vite dato og prodår, evt VIN...
JoCCe Skrevet April 29, 2007 Forfatter Skrevet April 29, 2007 Satan i helv***!!Så lav!! Får du handa mella fangern å veien? Håpe du e å cruise i Fauske neste helg, hadde vorre kult å se den der 'live'! Bud hehe, får 2 fingre under så... ikke veldi høy. Har ikke lappen enda, men er ute å kjører litt i helgene med pappa så Ske1eton, er en 91mod. mener med VIN?
bjolav Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Vehicle Identification Number Også kjent som chassisnummer =) Bud
JoCCe Skrevet April 29, 2007 Forfatter Skrevet April 29, 2007 aha hehe, ja å hvor finner jeg så det? Fremkommeligheten er dårlig, er jo senka 60mm forran så, må få den litt høyere forran, vurderer 40mm fjærer forran. :S Ikke min vinterbil nr 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå