Idland Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Sitat selger: "-skjært ut bmw motorsport i sideskjørt (tok meg noen alvorlige lange arbeidsdager) " + "innbytte/bytte i noe gøyt kan vere av interesse!! (4x4, gsi, gti, amcar, speedbåt:-D) eg betale ihvertfall ikkje deg mellomlegg!!!!!!! " Hahaha for en klovn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Auauau... Den der var ikke bra nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Forferdelig bil! ingenting mere å si om det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 HAHA dette må ver kødde annonse, det er det som jeg ikke liker med auto db. Det er alt for mye tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Haha! Dette ser jo ut som en dårlig bildemanipulering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 så ut som edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå