Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en helt ny vampire forsterker tilsalgs. Aldri brukt. Følger med ekstra sikringer.

bilde002nf1.jpg

Subwoofern selges også. 12 tommers. Helt ny, aldri brukt.

Selges pga pengemangel.

Pris forsterker: 1500 Kr

Sub: 800 kr

Ring gjerne: 99299818

Skrevet

Skal finne ut hva nominell rms er. Vet at det er juksevatt, og det vet vell alle andre og :D Men står 10 000 watt på forsterkeren. Så det er fult mulig å hente ut 10 000 watt av forsterkeren med feks: større batteri og bedre dynamo..

Skrevet

Rms power output: 6x160W

Max Power: 6x1600W

Er en 6 kanals (high power)

Målene er: 600x330x68 mm.

Forsterkeren er veldig tung ja. Utgangene ser ut som god kvalitet. Tror denne forsterkeren går for ca 4000 kr ny uten rabatt. Jeg fikk den med rabatt. Men må selge den billigere en jeg kjøpte den fordi jeg har litt pengemangel :?

Skrevet

Den forsterkeren der er bare jalla. Ikke for å ødelegge eller noe, men hadde en slik en for 2 år sia, den klarte ikke drive en Sony explod 12" på 350Wrms og 1 par decade. jeg skifta til boss blade forsterkere og kicker'e

Skrevet

Ikke for å ødelegge ? Hva gjorde du nå nettopp ? har ikke testet forsterkeren selv. Men den skal kunne drive feks: 12 tommers sub og bakhøytalerne meget bra ..

Skrevet

Sorry at jeg nevner det,men med den salgstittelen må man nesten regne med å få høre litt... Alle vet jo at disse wattene er bare tull,selv du. Bedre å skrive litt mer sakelig fakta,alle ser jo hva det står på sterker'n selv og da kan dem gjøre opp sin egen mening...

Skrevet

det som har mye og si på en forsterker man ikke vet eksakt watt på er:

-vekta på forsterkeren (sett den på vekta, og skriv resultatet her)

-antall sikringer, og størrelsen på disse. desto flere (høy ampere seff), desto bedre.

Mi monoblokk har f.eks 4 stk sikringer på 40A, og leverer ca 1X2000 watt, og er tung!

EarthQuake si (gamle) monoblokk som er på over 10000watt og er over 1 meter lang koster 45.000kr ny.

Så watt i forhold til pris på denne tråden er litt urealistisk, synes jeg..

MEN for all del, forsterkeren er sikker dødsbra den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...