Gå til innhold

Teknisk Kontroll Trondheim - Lørdag kveld

ruberhai
 Share

Anbefalte innlegg

På en lørdagskveld i Trondheim bruker det være mye liv på "Bilby`n" og biltilsynet med masse rånere overalt, men ikke ikveld..

Teknisk kontroll på alle biler som politiet så..

Ble sammen men maaange andre biler hentet inn av politiet til sjekk.

Fikk meg en mangellapp på felgene da de subber + noe annet småstæsj.. utrolig kjipt.. :evil:

Flere her inne som ble tatt inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Bilbyen i går med et par kamerater og vasket bilene våre. Da vi hadde vasket stakk vi på K2000, da dem skulle ha på varmvoks på bilene sine. Mens vi stod ute der og tørket av bilene kjørte snuten forbi med mc og en Mercedes C-klasse. Spørs om vi akkurat slapp unna da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.I.B Meget pen bil du har :) møtte på deg ved City Syd da jeg kom til Tr-heim på fredagen.

Takk det samme :)

BTW: Han ene på politi MC må være veldig opptatt av å stoppe BMW'er. Jeg har blitt stoppet av han flere ganger uten grunn.

Nå nylig ble jeg stoppet (igjen) på sandmoen, reting nord. Jeg kjørte fra Klett mot Tr.heim.

Når jeg kom under jernbaneundergangen (for de som er kjent), der det går over til to felts vei, nådde jeg igjen en Avensis og en Passat. De lå å kjørte i underkant av 60 km/t, (70 sone) så jeg la meg i venstrefilen å kjørte forbi de. Ca. 100 m. forran de lå det en politi MC. Jeg la meg stille og rolig inna bak han, og plutselig var han på med blålys og veivet med armene.

Det tok faktisk ganske lang tid før jeg skjønte at det var meg han ville stoppe. Etter en lang og "idiotisk" diskusjon med han på høyrelomma ved Esso stasjonen, fikk jeg endelig fortsette min ferd mot byen. Han var meget påståelig på at jeg hadde kjørt langt over 100km/t, og at han hadde en måling av meg på 112km/t. Dette er langt i fra fakta, og jeg vet selv at jeg hadde toppen 80km/t da jeg passerte de to bilene, og det var jo da jeg så MC'n så jeg la meg bare pent inn bak han.

Han stilte meg mange rare spørmål om hva jeg skulle med så store hjul, senket bil, så stor motor (WoW - 2,2 170 HK).

Dette var meget latterlig synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.I.B: Hadde gått rett til media hvis jeg hadde vært ute for noe såpass tullete med lovens lange terrormenn. :?

Venter bare på at noen filmer disse folka i aksjon, og kjører filmen for "åpne dører"... Så kan de som har så stor tiltro til Politiets prioriteringer og resursser virkelig se hva som foregår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.I.B: Hadde gått rett til media hvis jeg hadde vært ute for noe såpass tullete med lovens lange terrormenn. :?

Har faktisk vurdert dette tidligere mot dennne betjenten. Var akkurat likedan mot meg/oss da vi kjørte MC. Vi var jo en kamerat gjeng som som hadde investert i R sykler. Ble faktisk stoppet heletiden, uten å ha gjort noe galt. Fikk også da "rare" spørsmål" om hva jeg skulle med en 900RR, da han påstod at en Virago hadde greid seg mer en nok til mitt bruk.

Vi hadde også endel felles samlinger på den lokale bensinstasjone vår, der vi drakk kaffe, snakket mc og "guttesnakk". Sjarmen med dette kom også bort etter at den nevnte politi MC føreren stod parkert 50m. fra oss hver kveld, samt at han tilkalte 1 sivil bil som lå å kjørte i området. Sivilbilen fulgte meg hjem, nesten helt inn i garasjen flere kvelder på rad... Håpløst. Skjønner faktisk ingenting av dette, da vi ikke drev med noen form for "svin" kjøring. (og vi er "voksne" menn på over 30 år) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss jeg ikke tar helt feil heter denne betjenten Frank Nygård elns.

han er et stort rasshøl! helt syk type som tar med seg jobben hjemme og stopper folk selv om han ikke er på jobb osv.

hadde selv en opplevelse en kveld da jeg var ute med en kompis og kjørte Audi s4, vi ble stoppet og holdt tilbake rimelig lenge, de andre bilene fikk kjøre, men han stod lenge og spurte oss om alskens...

hva skal du som er ny oppkjørt med en slik bil? går sikkert helt borti natta dette.. synes det skulle vært en lov mot slike biler osv... utrolig irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at han politifyren som kjører Uniformert MC i trondheim er tidligere banekjører. Altså, en meget god en sådan.

Han hadde og drevet mye svinkjøring, mistet kortet flere ganger blant annet før han ble ansatt i politiet. Da snudde han mening på femøren. Bakhjulskjøring var plutselig JEVLI FARLIG. Men ikke på den tida han drev med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir skikkelig irritert på sånne folk som han MC-snuten.Åssen bil,felger og lignende folk har,det har han ikke noe med så lenge de er lovlig.

Mener å ha lest et eller annet sted at en av medlemmene i bmwccn hadde en fin strategi når han ble stoppa.Han hadde 5cm glippe på ruta,og la vognkort og førerkort opp mot ruta,så politimannen kunne skue det fra utsiden.Flott tiltak for å provosere svina litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...