ropa Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Kjøpte nettopp en m3 front fra gsbildeler og en bakrutedeksel. Virker ikke som m3 fronten har helt 100% bra passform og at den leppa under fronten må skrus på. Noen erfaringer rundt gs sine fangere/m3? Noen forslag til hvordan jeg kan lime fast bakrutedeksel? Følgte ikke med noen slags lim og sånt, har sett flere plasser at dem sender med lim og greier. Alle svar mottas med stor takk
ropa Skrevet April 29, 2007 Forfatter Skrevet April 29, 2007 Ligner ikke en gt-leppe. Er jo leppe da, fikk komplett med netting,lister og leppe. Mulig jeg må ta bilder av dn da, får sikkert gjort d imårn engang.
Ad|oS Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 På orginal M3-fanger får du den "listen" nederst ved siden, og den må skrus på selv. Ved kjøp av uorginal M3-fanger er denne støpt inn i selve fronten.
Arnefles Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Tenkte å kjøpe denne fangeren selv,hvis det er den til rundt 3000kr? Men kjipt om det er vanskeligheter med montering da! Evt andre steder som har denne spoileren til ok pris da? Sorry at jeg blander inn... Men hadde egentlig tenkt på GS sin jeg og.
jcvold Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 min erfaring : Tilpass fronten FØR lakkering,for å hindre å skade lakken,med å bøye og vri osv.. Lim bakrutedekselet med sort "tech 7" om bilen er sort.ellers funker også sikaxlex
ropa Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 Ska prøve å få fanger"n bedre plass nu. Men den leppa kan jeg jo skru på etter lakkering, siden den er sort allerede, har sort bil. Eller? Tech 7,hørtes bra ut, hvor man kjøpt d a? Skal forresten skifte over til shortshift også, det anbefales vel å skifte ut alle pakkninger,klips og ringer mens man har alt løs der under
Mikaelft Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Jeg ville prøvemontert leppa først, og lakker leppa i samme slengen om den ikke er det.
ChrZZ Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 min erfaring :Tilpass fronten FØR lakkering,for å hindre å skade lakken,med å bøye og vri osv.. Lim bakrutedekselet med sort "tech 7" om bilen er sort.ellers funker også sikaxlex Hvordan tilpasse noe som er av plast? Det vil jo fint bøye seg tilbake før du rekker å nyse. Hadde det vært glassfiber, så kunne man jo lagt på mer eller mindre glassfiber alt ettersom hva som passet for å få passform. Litt mer vanskelig på ABS-plast som dette nok er (ihvertfall hardplast). Men ja, prøvemontér den først, og hvis passformen er HELT på bærtur, så ville jeg ha snakket med GS før man lakkerte og evt spurt om en ny en. Dette er heller sjeldent at man trenger, men greit allikevel å teste først. Husk å rengjøre flatene du skal ha på limet bak i bakruten.
Arnefles Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Men hvor ligger problemet med monteringen,er det at skurhull ikke passer direkte på eller er det at fanger'n på en måte ikke passer perfekt inntil lykter og,lister og skjermer?
ThomasM Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Jeg har kjøpt samme fangeren fra GS.. Må man borre hull til den leppa ? er jo ingen plass man kan skru de skruene inn i Var ute og prøvemonterte nå.. men skjønnte fint lite.. den metall dingsen i orginalfangeren, hvordan får man flyttet den over til M3 fangern ? Beklager jeg blander meg inn
ropa Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 Jeg har kjøpt samme fangeren fra GS.. Må man borre hull til den leppa ? er jo ingen plass man kan skru de skruene inn i Var ute og prøvemonterte nå.. men skjønnte fint lite.. den metall dingsen i orginalfangeren, hvordan får man flyttet den over til M3 fangern ? Beklager jeg blander meg inn Gjør ingenting, fint med innspill, gjelder jo samma sak da:) Man må dessverre lage hull sjøl, ser det ut som, virker så amatørmessig front. Jeg som ikke klarer å legge inn bilder her, kunne ha vist hva jeg mener med ikke 100% perfekt passform. Ska nu bare prøve å presse den inn og skru den fast hardt, der får den bli. Akkurat området under grillen at man kan se støtfangeren litt, også har man betalt 3000kr for den. Bestilte en m3 front fra veng.no får et par år tilbake. Var sikkert uorginal front, men gikk bolt on, siden dere sier at uorginal har støpt inn leppa. D hadde den.
BreitBau Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Bestilte en m3 front fra veng.no får et par år tilbake. Var sikkert uorginal front, men gikk bolt on, siden dere sier at uorginal har støpt inn leppa. D hadde den. Flaks 98% Av all uorginal styling er ikke akkurat bolt on.. Det tror jeg de fleste er enig i..
ropa Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 Bestilte en m3 front fra veng.no får et par år tilbake. Var sikkert uorginal front, men gikk bolt on, siden dere sier at uorginal har støpt inn leppa. D hadde den. Flaks 98% Av all uorginal styling er ikke akkurat bolt on.. Det tror jeg de fleste er enig i.. Må ha vært det isåfall Kanskje den var orginal da, ga jo 3lapper for den å, men den hadde innstøpt leppe da. Og den var Gs som jeg har kjøpt nu, har løs leppe. Merkelige greier altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå