JoCCe Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Vurderer og selge rieger settet mitt, til fordel for nytt. Front fangeren har ei sprekk på hver side, skjørtene er helt ok, bak fangeren mangler ett lite stykke rett under eksos, vises nesten ikke. Har mange fler bilder om ønskelig. Kom med særiøse bud. Joachim
Spiritus Sancti Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 OT men fytti fader der var en fin bil ødelagt..
S.Arnesen Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 hmmm. nesten noe for meg. siden det er samme farve lissom...
Ingebrigtsen Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 OT men fytti fader der var en fin bil ødelagt..Aldri en salgstråd uten sånne kommentarer...
S.Arnesen Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Er dessverre ikke til å ungå det. jeg syns det kitet der er tøft jeg, selvom vinga ikker er min stil....
JoCCe Skrevet April 29, 2007 Forfatter Skrevet April 29, 2007 Jo.. men når du ser bilen på ordentlig så ser du at det passer helt fint med spoileren, ser ikke overdrevet ut. Men hver sin smak Bilen er senka 60/40 med gule koni. Passelig skam lav
JoCCe Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 Er ikke sikker på hvor mye jeg vil ha får det, Grunnen til at jeg vurderer og selge er at bilen ble litt vell lav men fjærene på Ja kan ta bilder når jeg kommer hjem av skjørtene, er i tromsø denne helga så
JoCCe Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Skrevet Mai 13, 2007 sier nei takk skal ikke selge lengre så denne topic kan bare stenges
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå