The_transporter Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 noen som har gjort dette? har nettopp eu-godkjent bilen min og tenkte jeg skulle lage egen eksos fra før katalysatoren og ut om det er noen andre her som har gjort dette og har noen tegninger eller erfaring å komme med så er jeg meget takknemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Anbefaler deg ikke å gjøre det,kjøp heller ett anlegg som er tilpasset bilen.Lager du noe eget så kan du fort miste effekt pga at det skal være rett motstand i potter bak,pluss att du kan få resonans (vibrasjon over ett visst turtall)i hele anlegget.Dette er egen erfaring men du kan jo være heldig med ditt prosjekt.Jeg kjøpte isteden ett remus anlegg fra kat og ut kostet vel 7000 men jeg angrer ikke ett sekund, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Prøv Svenden eksos. Gode erfaringer med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2007 ok, da vet jeg det takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå