martsimo Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Hva er letteste måten å ta ut et orignalt airbag ratt i en E36? Vil helst ikke løse ut noe som ikke skal løses ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Ta av plussen på batteriet. Da er spenningen på bilen borte. Da kan du ta av rattet uten noen bekymringer.. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Hvordan tar man ut rattet da? Driver med det samme i min bil, er jo ingen skruer som sitter skrudd fra bakkant som det gjør i mange andre biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 vent 15-30 min etter du har tatt av pluss da. Er fortsatt strøm i systemet. Sitter 2 torx skruer bak rattet.. har ikke vært borti andre løsninger før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2007 Takk for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Jeg tror frykten for att airbaggen skal løse ut ved demontering er en smule overdrevet, jeg har plukket av utallige airbagger uten problemer av noe slag uten å ta av batteriet. Kastet en på bålet en gang, dæven hvor det smalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Enig med BilbyggerietDA.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppheimen Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 ikke ta av plussen på batteriet.. ta av minuspolen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 ta av begge polene.... Så er det bare å skru ut. Litt knot pga skruene er på baksiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Tok av rattet mitt i går for å tester et annet jeg har, som selvsagt ikke passet, men nå lyser airbaglampa konstant Hva kan ha skjedd? Har tatt det av igjen, og snudd opp ned på kontakten for å sjekke om det var den, men hjelper ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Det er slikt som kan skje når man tar av et airbagratt! For å fjerne varsellampa, må du til et verksted å nullstille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Okey, da var det vel som jeg trodde... bare greit å forsikre seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå