bmw745 Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Bilen min koker på tomgang og kommer bare kald luft på varmeapparatet, men hvis jeg kjører med omdreininger over 2000 så går tempen ned å varmen kommer.. har pørvd å skifte termostat men det ble faktisk bare værre Det jeg har lagt merke til er at den nedre slangen til radiatoren er kald,men vannpumpa pumper vann (tror jeg) Noen som kan hjelpe?
Testpiloten Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Det jeg tror du må gjøre er å få lufta ut av kjølesystemet. Parker bilen i motbakke eller jekk opp fronten hvis du står på flatt plass. Er litt pes å få ut lufta på disse. Få fronten litt i været og fyll på kjølevæske. Skru opp lufteskruen på radiator. Øk motor turtall til 4-5 tusen omd. sånn stykkvis med 20 sek mellomrom. Jeg gjorde det slik forrige gang og da ordnet det seg.
bmw745 Skrevet April 30, 2007 Forfatter Skrevet April 30, 2007 javel. hmm. Får prøve det da. ikke hatt prob med det før.. men takker
borte Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Hvis bilen koker på tomgang og ikke i fart, kan det være at viskosekoblinga på vifta er dårlig.. Det er i allefall min, men den koster ikke mange kroner!
02 Touring Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Hvis bilen koker på tomgang og ikke i fart, kan det være at viskosekoblinga på vifta er dårlig.. Det er i allefall min, men den koster ikke mange kroner! Feil den koster Kr 1450.-
borte Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Hvis bilen koker på tomgang og ikke i fart, kan det være at viskosekoblinga på vifta er dårlig.. Det er i allefall min, men den koster ikke mange kroner! Feil den koster Kr 1450.- Under halvparten fra ebay!
S.Arnesen Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 jeg har hatt samme problem i hele vinter. bytta termostat og vifta i går. nå er den helt bra igjen:)
Sir Hofstad Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 bra det er fikset! Hva var feilen da? Ja, hadde vært realt om folk kunne avslutte trådene med hva som evt ordnet problemet...
borte Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 bra det er fikset! Hva var feilen da? Ja, hadde vært realt om folk kunne avslutte trådene med hva som evt ordnet problemet... enig..
Ingebrigtsen Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Hvis bilen koker på tomgang og ikke i fart, kan det være at viskosekoblinga på vifta er dårlig.. Det er i allefall min, men den koster ikke mange kroner! Feil den koster Kr 1450.- Under halvparten fra ebay! Hva heter den på engelsk?
02 Touring Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
borte Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-FAN- ... enameZWDVW Rimelig!
Sir Hofstad Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Betaler ikke noe mer enn det på en av hoggerene jeg bruker Idiotisk av BMW å benytte den koblingen som er naglet, andre produsenter bruker koblinger som man kan etterfylle teflonvæske på.... Eneste grunnen til at en slik kobling slutter å virke er at væsken blir borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå