Daniel84 Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Hva skal du gjøre me den motoren du skal/har bytta ut da ? er det en 2.5liter det ?
fatboy Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 da var det tid for en liten bilde update=) og en update på hva som ble gjort idag. fikk fiksa sentrallåsen 100%, rydda opp i ledninger som ligger over sparkedekslet, fiksa no alarmsensorer, satt på gearkassefestet og plaserty motor i rett vinkel=) så har jeg fått en kompis til og begynne og fikse kanalen=) så blir spakling av den imorgen=) så legger ut bildene hip som happ så får dere se. og her er superverktøyet vi laget for og fikse kanalen med:P funka krutt det=)
fatboy Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 takk takk=)men blir ikke gjort så mye nå siden jeg ikke har motorfester:/
fatboy Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Skrevet Mai 9, 2007 da har alt gått som en lek=) til nå=( skulle prøve og starte motoren men den får ikke gnist og jeg trenger seriøst hjelp til og få koblet det elektriske rett. kan noen hjelpe meg?
fatboy Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Skrevet Mai 10, 2007 var på bmw idag eller dem som var bmw forhandler før. og tenkte at dem måtte kunne hjelpe meg, og da fikk jeg beskjed om at dem ikke kunne hjelpe meg:/ sjønner ikke hvorfor dem er så vanskelig:( så trenger sårt hjelp hos noen som har gjort dette før:/
fatboy Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Skrevet Mai 10, 2007 jepp hadde start idag=)=)=) endeli=) og har fått spaklet kanalen så gjennstår bare litt pussing, og laget meg fester til den nye radiatoren og montert bremsekraft forsterker. brukte forsterker fra en vw caddy og mellastykket fra en ix så ble det gOOd=) får bare håpe at jeg får plass til beholderen for bremseveska når jeg får satt motoren rikti:S men alt går seg vell til=)
fatboy Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 slenger ut noen bilder av b.kraft forsterkeren, vet det ikke ser så pent ut men må finne ut om den passer. og kanalen og radiator festene.
verticalescape Skrevet Mai 12, 2007 Skrevet Mai 12, 2007 ahh, så du har vanos motoren.. var det noe hokus pokus før du fikk start? går i gang med mitt prosjekt i morgen, å prøver å hente inn mest mulig info
fatboy Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Skrevet Mai 12, 2007 verticalescape: jepp har enkel vanos. si ifra når du skal koble d elektriske så kan du få koblingsskjema hos meg. laget et eget skjema etter mye forskin=) så til dagens gjøremål. har fått montert hele fronten, fant et lite rusthull i døråpningen på sjofør siden så det ble skjært ut og sveiset og spaklet så har lakt på grunning nå. så har jeg fått sveiset eksos=) og en sliping igjenn på kanalen så er den klar for grunning. og har fått fikset temp til kjørecomputeren og koblet opp anlegget. men nå trenger bilen en grundig vask innvendig. så har jeg lakkert opp under listen forran på venstre forskjerm og lakt lakk akkurat rundt hjulpuen pga det var flasset av etter at hjula har subba borti:/ men skal valses. ble ikke så pent så skal investere i ny skjerm og panser pga steinsprang og få det lakkert i boks så det blir strøkent=) glemte kameraet i garasjen nok en gang så skal legge ut bilder imorgen=)
børge Skrevet Mai 12, 2007 Skrevet Mai 12, 2007 skal ha i 525 24v i e30 min nå snart.. samme som du bruker regner jeg med? va må til for å få dette til å passe? regner med jeg trenger nye motorfester å det koblingsskjemaet på "motorkontakta"? mer? sorry maset..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå