336mik Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 I morra er det 17.mai,og hvis du ikke skal til sverige eller lignende,så må du nok vente til fredag.Er dessuten kr.himmelfart. Angående vifte,så brukte jeg min m20b25 på bane uten kjølevifte,og det gikk helt greit det også. Vifta vil jo selvsagt gi luft,selv om den går feil vei,men vil ikke være så effektiv som den hadde vært hvis den hadde gått riktig vei.Det absolutt viktigste er jo at det virker.
fatboy Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Skrevet Mai 17, 2007 det er sannt=) så nå er bilen offisielt på veien, etter litt plaging og litt banning så gikk det greit=) idag monterte jeg panser og mellomaksling lufta bremser og clutch. men synes enda den er litt dårlig på bremsene så skal prøve og lufte dem litt mer. og så er ikke den patenten på gassvaieren helt på topp så den henger litt igjen på gassen så det skal også fikses. sveisa meg mellom aksling eller korta inn den jeg hadde og sveisa og det ble F*** så bra=) null skjelving=) men lurer litt på om hvordan jeg skal gjøre det med hjernen? for er jo ikke helt bra og ha den liggende i motorrom, med tanke på fukt og div, er jo ikke akkurat kjent for og tåle så mye fukt dem hjernene der:/ så hvis noen har noen forslag eller noe lurt og komme med så fyr løs=) her er noen bilder. akkurat kjørt bilen ut ab garasjen så trygt hjemme på gårdsplassen men nå har jeg lyst på større motor eller nytt prosjekt så får jeg rette bude på bilen så selger jeg den. og kjøper meg ny bmw.
fatboy Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Skrevet Mai 22, 2007 og idag kom pakken med ny lykt og nye emblemer=) så skal få vasket bilen og slengt ut noen bilder. venter også på flere deler så den blir tight og fin i understellet=) her er noen bilder fra før lykt og det ble montert. som dere ser så trengs det en ny frontleppe så hvis noen har en liggende så er jeg meeget intresert.
Dannis Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 tror faktisk jeg har frontleppe liggende. med "bremsekjøling" inntak på hver side. er egentlig ikke min, men vil tro den kan selges
bård Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 du legger hjernen inn over hanskerommet der den skal være:) Også kjøper du bare gasswire fra en e36 med 6'r, 320 el noe.
fatboy Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Skrevet Mai 24, 2007 dannis: det er vell frontleppen til 84-85 modelen:/ men kan jo evt komme og se på den og se om den passer=) bård:fiksa det der med hjernen, la den inn i hanskerommet, borra bare opp hullet. passer gasswire fra e36 320?
Dannis Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 er litt usikker på hvor den ligger for øyeblikket men kan se om jeg finner den og sende deg en pm da.
fatboy Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Skrevet Mai 24, 2007 Dannis: ja hadde vært flott=) kan jo hende jeg er såpass heldig at den passer=)
Micro_RaCeR Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 skal du selge bilen?? hva hadde du tenkt deg for den da?
///Martin Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Tøff bil og fet prosjekt! Men tror det hadde gjort seg om du lakker de crome-litene rundt vinduene i svart matt. Og sorte baklykter, da blir det en clean-look vettø
fatboy Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Micro_RaCeR: ligger på autodb for 45000kr.
fatboy Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 ///Martin: takker=) joda har vært på tanken, siden det er det eneste som er crom. men må jo da få tak i dem listene som skal være på innsiden av rutene også siden dem og er crom og vil helst ha meg noen shadowline lister.
bård Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 dannis: det er vell frontleppen til 84-85 modelen:/ men kan jo evt komme og se på den og se om den passer=)bård:fiksa det der med hjernen, la den inn i hanskerommet, borra bare opp hullet. passer gasswire fra e36 320? Den passer ja:)
fatboy Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Skrevet Mai 27, 2007 her er noen bilder slik bilen er nå etter lakkrens og polering, og lykta er på plass og nye emblemer=) ble noen bilder=) som dere ser så har jeg enda ikke fått innsugslangen=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå