Gå til innhold

mitt e30 prosjekt er offisielt begynnt nye bilder 27-5-07=)


fatboy
 Share

Anbefalte innlegg

I morra er det 17.mai,og hvis du ikke skal til sverige eller lignende,så må du nok vente til fredag.Er dessuten kr.himmelfart.

Angående vifte,så brukte jeg min m20b25 på bane uten kjølevifte,og det gikk helt greit det også.

Vifta vil jo selvsagt gi luft,selv om den går feil vei,men vil ikke være så effektiv som den hadde vært hvis den hadde gått riktig vei.Det absolutt viktigste er jo at det virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er sannt=)

så nå er bilen offisielt på veien, etter litt plaging og litt banning så gikk det greit=) idag monterte jeg panser og mellomaksling lufta bremser og clutch. men synes enda den er litt dårlig på bremsene så skal prøve og lufte dem litt mer. og så er ikke den patenten på gassvaieren helt på topp så den henger litt igjen på gassen så det skal også fikses. sveisa meg mellom aksling eller korta inn den jeg hadde og sveisa og det ble F*** så bra=) null skjelving=)

men lurer litt på om hvordan jeg skal gjøre det med hjernen? for er jo ikke helt bra og ha den liggende i motorrom, med tanke på fukt og div, er jo ikke akkurat kjent for og tåle så mye fukt dem hjernene der:/ så hvis noen har noen forslag eller noe lurt og komme med så fyr løs=)

her er noen bilder.

suc30140io6.jpg

akkurat kjørt bilen ut ab garasjen

suc30141bp5.jpg

suc30142eg1.jpg

suc30143xz5.jpg

suc30144qa7.jpg

så trygt hjemme på gårdsplassen

suc30145ev6.jpg

suc30146kt4.jpg

men nå har jeg lyst på større motor eller nytt prosjekt så får jeg rette bude på bilen så selger jeg den. og kjøper meg ny bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og idag kom pakken med ny lykt og nye emblemer=) så skal få vasket bilen og slengt ut noen bilder. venter også på flere deler så den blir tight og fin i understellet=)

her er noen bilder fra før lykt og det ble montert.

som dere ser så trengs det en ny frontleppe så hvis noen har en liggende så er jeg meeget intresert.

suc30156pl2.jpg

suc30161ky8.jpg

suc30166ks7.jpg

suc30162gb8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dannis: det er vell frontleppen til 84-85 modelen:/ men kan jo evt komme og se på den og se om den passer=)

bård:fiksa det der med hjernen, la den inn i hanskerommet, borra bare opp hullet. passer gasswire fra e36 320?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///Martin: takker=) joda har vært på tanken, siden det er det eneste som er crom. men må jo da få tak i dem listene som skal være på innsiden av rutene også siden dem og er crom og vil helst ha meg noen shadowline lister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dannis: det er vell frontleppen til 84-85 modelen:/ men kan jo evt komme og se på den og se om den passer=)

bård:fiksa det der med hjernen, la den inn i hanskerommet, borra bare opp hullet. passer gasswire fra e36 320?

Den passer ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...