verticalescape Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg har brukt sort sikaflex til å fikse innsugsslangen. vises nesten ikke, å funker fint
fatboy Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 så er det vell på tide og skrive litt igjenn. har nå begynnt og bygge stereo i bilen. har begynt og bygge baki bagasjerommet, og har fått laget alle platene og montert, skal få trukket opp i sky iløpet av uka, satser på og være ferdig til sommertreffet på mo. står to forskjellige element i nå men har muligens fått tak i et til MA audio element til. har pioneer frontsett som er koblet opp på en "liten" forsterker MA audio. bakhøytalerne er jeg ikke sikker på hva er for noe, men dem er koblet opp på en rockford forsterker, og elementene er koblet opp på en 5kanals boss rev935, funker bra=) så legger ut et bilde som jeg tok, glemte og ta av byggingen:S
-AmunD- Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Meget pent rask er du også! Fikk veldig lyst på e30 nå
fatboy Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 bilen er til salgs!! 35000kr pris diskuterbar ved meget hurtig avgjørelse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå