mAZE Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Som topic sier, noen som bor der? Bremseskivene mine blir levert der ifra sverige(lastebilsjåføren kjører dit). Så lurte da på om det var noen av dere som bodde i nærheten og kunne hente de skivene for meg. Hadde det ikke vært for at han kommer dit rundt kl 2200 så hadde jeg hentet de selv. Dato for levering er ennå ikke helt bestemt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Det er natt til 1. mai idag....lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Det er en bensinstasjon rett ved tror jeg. Hør om de kan overnatte der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Bor rett i nærheten. Kan sikkert plukke de opp for deg. Ring meg 91895273. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Ingen sa det var i dag vel?? Tar kontakt med deg i morra jeg Henrik, skal du til Rudskogen også eller? (Eller ja det skal du tror jeg, du var nr.20 som hadde betalt om jeg husker rett..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Ingen sa det var i dag vel?? Tar kontakt med deg i morra jeg Henrik, skal du til Rudskogen også eller? (Eller ja det skal du tror jeg, du var nr.20 som hadde betalt om jeg husker rett..) Bare ring meg i morra. Hvilken dag er det snakk om? Onsdag kveld passer ikke. Skal til Rudskogen, ja! Blir moro å se hvordan touringen oppfører seg på bane... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Det er ikke helt bestemt dag enda, så det får jeg svar på i neste mail fra Sverige. Mulig du må legge ut litt penger for meg om jeg om det går greit, nettbanken er ikke helt god om dagen og jeg jobber dessverre til langt over stenge tid i banken. Men om leveringa ikke blir før over helga kan jeg få overført penger til deg så du har å betale med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå