geddi Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Jækla fine felger http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1406711 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Kan se sånn ut, men kan kanskje være Asa felger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 ser sånn ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Har ASA helt like felger? Billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 BBS RS-GT er smidde, noe ASA ikke er. mao. RS-GT tåler mer og er lettere (og dyrere) enn ASA AR1. ASA har forøvrig lisens fra BBS når det gjelder AR1, både når det gjelder produksjonsmetode (ikke smidde) og design. jeg hadde BBS RS-GT på min E46, og kunne ikke vært mer fornøyd. BBS er soleklart førstevalg hos meg framover hvis man vet hva man skal se etter så er det faktisk store forskjeller mellom BBS RS-GT og ASA AR1: BBS RS-GT: ASA AR1: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LabanTP Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Hvem driver å kjører i fjæra med en slik bil?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 hehe, han presiserte i salgposten sin her på bimmers at han vasket den umiddelbart etterpå viss jeg ikke husker feil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Fikk beskjed om at de BBS felgene kostet ca 10 000kr stk i 18" pluss dekk når jeg var hos Hanebo & Sortvik. Da ble brukt fort et sterkere alternativ Skal ha slike felger i fremtiden når jeg kjøper E46 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 10000,- pr felg er blodpris for 18" RS-GT. Hos http://www.gundersen-sportscar.com koster dem henholdsvis 6490,- og 6750,- for 18x8,5 og 18x9,5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2007 Fikk beskjed om at de BBS felgene kostet ca 10 000kr stk i 18" pluss dekk når jeg var hos Hanebo & Sortvik. Da ble brukt fort et sterkere alternativ Skal ha slike felger i fremtiden når jeg kjøper E46 Coupe Enig! Eller Hartge Classic replica....men det er vel ikke så lett å finne brukt? Må også få kjøpt meg en e46 coupe. Er ikke så lett når man er så kresen som meg. Var å prøvekjørte en sølvfarget 2000 mod. 320 Ci idag. Gått 83000km med skinninteriør og aut.klima. Skulle ha 199.000kr. Ikke så gale pris det vel? Men var ikke imponert over motoren. Ikke så sprek som jeg hadde trodd. Pluss at knappene for å dirigere luftstrømmen(vindu, ben osv.) var utrolig treige. Akkurat som om det var sølt sirup på de. Skal vel ikke være slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Dette er ikke BBS. Er nok noen ASA greier, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå