Gå til innhold

Er dette BBS RS-GT?


geddi
 Share

Anbefalte innlegg

BBS RS-GT er smidde, noe ASA ikke er. mao. RS-GT tåler mer og er lettere (og dyrere) enn ASA AR1.

ASA har forøvrig lisens fra BBS når det gjelder AR1, både når det gjelder produksjonsmetode (ikke smidde) og design.

jeg hadde BBS RS-GT på min E46, og kunne ikke vært mer fornøyd. BBS er soleklart førstevalg hos meg framover :)

hvis man vet hva man skal se etter så er det faktisk store forskjeller mellom BBS RS-GT og ASA AR1:

BBS RS-GT: bbs_rs_gt_ci3_l.jpg

ASA AR1: asa_ar1_ci3_l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed om at de BBS felgene kostet ca 10 000kr stk i 18" pluss dekk når jeg var hos Hanebo & Sortvik. Da ble brukt fort et sterkere alternativ :P Skal ha slike felger i fremtiden når jeg kjøper E46 Coupe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed om at de BBS felgene kostet ca 10 000kr stk i 18" pluss dekk når jeg var hos Hanebo & Sortvik. Da ble brukt fort et sterkere alternativ :P Skal ha slike felger i fremtiden når jeg kjøper E46 Coupe :D

Enig! Eller Hartge Classic replica....men det er vel ikke så lett å finne brukt?

Må også få kjøpt meg en e46 coupe. Er ikke så lett når man er så kresen som meg. Var å prøvekjørte en sølvfarget 2000 mod. 320 Ci idag. Gått 83000km med skinninteriør og aut.klima. Skulle ha 199.000kr. Ikke så gale pris det vel?

Men var ikke imponert over motoren. Ikke så sprek som jeg hadde trodd. Pluss at knappene for å dirigere luftstrømmen(vindu, ben osv.) var utrolig treige. Akkurat som om det var sølt sirup på de. Skal vel ikke være slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...