Gå til innhold

Dette er vel ikke normalt?

ropa
 Share

Anbefalte innlegg

Dere ser den reimen der, den har vridd seg og ligger sideveis,(hvilken reim etter dette?) vet ikke om jeg har klart å legge inn bilde her, håper nu det.

Fuck that, får det aldri til. Legger det inn på autodb og linker den hit da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder037.jpg

bilder036.jpg

bilder035.jpg

8)[/quote

Bilde 1, passformen på m3 fronten fra gs, ikke helt fornøyd. Man får vel presse den inn og skru den hardt fast.

Bilde 2. Da kameraten hadde sjafør på bilen, knuste han fronten og nu har jeg kjøpt bilen. Hva er den greie som henger og slenger? Må få fixa det der, den skal sikkert bare inn en eller annen plass?

Bilde3. Her er problemstillingen, den reiem ligger sideveis, dette er vel ikke normalt og hvilken reim er dette??

Takker for alle innspill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde 1: Ønsker å vite hvordan den sitter ved hjulbuene i forhold til at den stikker for langt frem?? Eller er det for langt ned?

Bilde 3.. Ser ut som om det er vannpumpereim.. Eller er det servi.. Bilde skal vel snues 90 grader til høyre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det har den, må vel bare finne en plass å hekte den fast på da,tusen takk :wink:

Bilde3. Er forrsten sett fra sideposisjon. Kankke skjønne at reimen skal ligge sideveis, tør jo ikke kjøre noen plass om den skulle ryke. Når jeg får fronten på plass da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde 1: Ønsker å vite hvordan den sitter ved hjulbuene i forhold til at den stikker for langt frem?? Eller er det for langt ned?

Bilde 3.. Ser ut som om det er vannpumpereim.. Eller er det servi.. Bilde skal vel snues 90 grader til høyre

Der sitter den så si perfekt, er kun der framme ved grillen jeg ikke får pressa den helt inn, men muligens den går når man begynner å stramme med skruer skikkelig hardt.

Ok, men den reimen skal vel ikke ligge sideveis eller? Er det stor stress å skifte den ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reima må du bare få snudd med engang, det er ikke bra at den ligger slik!

og ja: den ligger som du skjønner galveien, taggene skal ligge mot reimhjulene..

Det var det jeg skjønte ja, virker vanskelig å komme under der, er vel best å bytte den reima, sikkert slit vis den har vært opp-ned en stund.

Hva skjer om den ryker da?

Teddysen

Kan ta flere bilder om ønskelig, ved hjulbue.

Klarer jo ikke å legge inn bilder selv her, ingen dataexpert dessverre, er vel heller amatør på det der området :lol:

Men med hjelp av greie folk på forumet kan man få til alt vettu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reima er vel strengt tatt bare å løse,eller eventuelt bare å vri der den sitter.

Et godt tips er å sette bilen i en nedoverbakke i 3. gir,og vri litt på reima mens du drar bilen samtidig.

Pass på så du ikke blir overkjørt eller klemmer fingra i reima da.

Og hvis reima di ryker,så vil bilen bare bli litt tung på rattet.Ikke noe blir ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det der kun servo reima?

Da er det jo ikke noe store greier, men ska få den løsna og vridd den riktig vei.

Takk for alle svar og kom gjerne med flere innspill :wink:

Sku jo ha lagt ut bilder av bilen i sin helhet og jeg hadde kunnet med å legge ut bilder her, fader å :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...