Gå til innhold

Min E36 318is (Prosjekttråd)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper på at den skal fin ja :D

Alt er handla på Gs, får rabatt der, har vært en god kunde i mangen år nu.

Personlig ville jeg ikke hatt spoiler, men vis jeg måtte ha valgt en spoiler, ville jeg ha gått for en litt lavere med bremselys-led.

Men den fulgte med bilen, og der får den stå, er jo sånn gt2 leppe eller hva det heter, stikker ut nede, første øyekast, ikke den fineste spoilern i verden. Men etterhvert har man begynt å like den :D

kommer nok updates, satser på å få fronten lakka til uka,slenge på sommerfelger, bakrutesenker. Bytte shortshift når delan/pakkningan til giroverføringen kommer. Og sist men ikke minst, en real vask, både inn og utvendig trengs nok :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir virkelig bra! Jeg synes bilen kler vingen utmerket. Vingen er vel av typen IS Class 2, samme som står på M3 GT? I så fall kan den forsvares ved at den er original BMW :D Bare å legge ut enda fler bilder av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D

Er samma som står på m3 GT ja.

Ga 600kr for de.

Flere bilder kommer de nærmeste dagene,håper på å få lakka fronten og bakrutedekselen i denne uka. Trur det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har da vært bortreist med jobben en stund nu og ikke fått gjort en skite med bilen i det siste, begynte idag med montering av fronten.

Men sliter med å få kurvelysa på plass. Når det er på plass blir det montering på bil med lister og alt, så sommerfelger enda.

Fronten, og legg merke til at venstre grill er sort, kommer på sorte deksler over de chrome, blir helsvart her med klarglass kurvelys med angel eyes chrome.

bilder043.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått på sommersko, endelig!! :D

bilder045.jpg

bilder046.jpg

bilder050.jpg

Fått på bakrutedekselet å nå

bilder048.jpg

Mangler kun kurvelys nu og montere luftkanal.

bilder049.jpg

Og i morgen blir bytte av viftereim og forhåpentligvis til shortshift :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jo bra ut.. ;-) selv ville jeg kanskje ha gjort noe med vinga, men siden den allerede står på, så ville kanskje ha beholdt den.. :-)

Er det techno violet eller en mørk blåfarge?

Flere planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kadettmeister Hehe, orker ikke å vaske den da den står der kun, men ska vaske den når regnet gir seg. Ihvertfall til helga forhåpentligvis :wink:

G-A

Beholder vingen ja, siden det er orginalt.

Er faktisk bmw diamantschwartz-metallic

Bilen er bedritten som kadettmeister sier, den skal vaskes og da legger jeg ut nye bilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nokk en pen bil dette:) men hva er det med kanalen din på fører siden?? ser ut som den er trykt inn..

Hehe, grøftelys kontakten henger der, derfor ser det sånn ut :D

john89

Må først skaffe en annen potte isåfall. Men notere ned tlf nr ditt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som vil vite hvor mye han betale overfører 100kr til meg og jeg forteller:D

Nei, bilen der blir bra den! Du har så og si lik bil som meg! Skal begynne med styling innvendig av bilen nå jeg! Turboen skal bort og effekt annlegg skal på i løpet av uka.

Fått lyktene dine enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...