Tsbusa Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 last ned meg! 15Min lang! Bilder kommer senere;) Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Bra film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Takk for film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Kul film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Takk for det:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hei og god kveld! Har nå lagt ut mine bilder ifra treffet. Flere bilder fra treffet, og andre kan du se her. Smakebiter: Det var 2 slike der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Seidl Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Hei. Har du tatt noen bilder av den sorte E30 M3`n med Supra motor i? Film og kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Hei. Har du tatt noen bilder av den sorte E30 M3`n med Supra motor i? Film og kanskje? Siterer det jeg skrev på bilforumet: Har ikke så stygg mye av den, gikk tom for stæt. Men skal se igjennom rå materialt entur til.. Er det broren til Kåre Gunnar sin dette? Hvis det er samme bil, så har den forandret seg stoort siden jeg så den sist... Eller ble det annen bil?.. Isåfall, grom er den:) Men hvis du ser på filmen, så er den med der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 skulle egentli på dette møte:( men det ble ikke dessverre:( såg arti ut, bra film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Seidl Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Ja det e min sin den m3`n. Æ brukt den hvite 316 kun for å tilpasse motor og gir++. det e ikkje den samma som du såg på treffet nei. det e en orginal m sport det. Men vist nånn har nå banebilder eller film av den, så vill æ gjærne sjå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Ja det e min sin den m3`n. Æ brukt den hvite 316 kun for å tilpasse motor og gir++. det e ikkje den samma som du såg på treffet nei. det e en orginal m sport det. Men vist nånn har nå banebilder eller film av den, så vill æ gjærne sjå Ok, grom den bilen din. Har du noen effektall? Fikk høre 700hk jeg, stemmer det? Skal prøve å sile ut det jeg har av denne etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Morsom film! Er ikke helt overbevist om at det er trygge tilstander hele tiden, men det gikk vel bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Seidl Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 720,36hk og 816,55nm har jeg bremset med 102 octan og 600hk med 98okt kjører på 1,5 i ladetrykk på bane. har også flere oppsett til bruk på veg. Se om du finner nå film da. gjærne pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå