Arild G. Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 mye pene bimmere som var der i hvertfall hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 ojoj, morro å se en frening hær, den blåe bilen oppe der på bilde, en som burner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2007 lagde bra show den blå frenbil'n ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Så ut til å ha vært mange flotte BMW'r på dette treffet. Jeg skulle gjerne ønske at den røde E24'n var min . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Jeg skulle gjerne ønske at den røde E24'n var min . Du er ikke den eneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 for å vasa rundt å knipsa litt jeg også... slenger ut noen tilfeldige bilder - satser på det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Mye pent å se her Den på siste bildet der må da vel ha 745 turbomotor eller? (tenker på motorbildet til E28`a der) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 jepp, det er en 745 med turbo;) den går stygt vil jeg tro, gjorde iallefall det før - han som eier den har bygd den opp igjen så tror den har blitt rimelig hefti nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Mange pene biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Mye pent Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Flotte bilder dere har tatt! Mange strøkne biler her ja. Foruten de bilene som er nevnt, så liker jeg også den sorte E24en, og den (estoril?) blå e38en som man kan se i bakrgunnen på noen av bildene. Skulle ønske jeg kunne vært der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Mye pent å se her Den på siste bildet der må da vel ha 745 turbomotor eller? (tenker på motorbildet til E28`a der) Stemmer det. Det er den jeg har prosjekttråd om her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 jepp, det er en 745 med turbo;) den går stygt vil jeg tro, gjorde iallefall det før - han som eier den har bygd den opp igjen så tror den har blitt rimelig hefti nå Går enda bedre nå Stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå