SteffenM2 Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Mye bra bilder! Gleder meg sikkelig til jeg får kamera mitt. Blir døds morro! Stå på gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 jepp, det er en 745 med turbo;) den går stygt vil jeg tro, gjorde iallefall det før - han som eier den har bygd den opp igjen så tror den har blitt rimelig hefti nå Går enda bedre nå Stig. prosjekt34, han har en 545, ikke en 745 Christian: du har samme dumpventilen som jeg har på 745 turbo`n min Har du orginalen av RFL, eller er det en kopi det du har også? Ja, den er pen den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Takker for det. Den jeg har er en orginal RFL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Ser ut som et flott treff, mange fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Flotte bilder og ikke minst mye flotte biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Missunder dere! Hadde bare BMW CCN treffet på tryvann hatt det samme været... vi hadde snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Møtte mange på vei til treffet når jeg kjørte på på jobb, skulle ta fergen over fra Sulesund til Hareid. Var skikkelig misunnelig på alle som kom andre veien... men det blir vel flere sjangser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå