JvP Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Hei lurer på og legge inn et bud på en BMW 520i E34 '91 Spørsmålet mitt er da som følger. Bilen jeg vurderer har noen sinnsyke vibrasjoner fra og med en 85+ kmt og jeg ser på http://autopower.se/ at det står at dette kan stamme fra drivverk. Forøvrig er det bilen til tmy her på forumet det er snakk om Vibrationer. När man är ute och provkör en E34 ska man vara mycket uppmärksam på vibrationer som uppkommer kring 90 km/h, vilket oftast orsakas av sliten drivlina. Kardanaxelns stödlager eller hardyskivan brukar vara boven i dramat. Lurer på om det er noen her som har vert borti slik slitasje og eventuelt hvor dyrt dette vil være og få reparert eventuelt om det er mere en nevnt ovenfor som kan skape problemet. Kan jo selfølgelig bare være at det er godt med kast i felgene men syns det var litt rart at vibrasjoene kom så bråt på rundt 85+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Er det kast i felgen burde du merke det i lave hastighetr også... men kan variere... Har bilen vert i Steigen så er den sikker herjet litt med..hehe Trenger ikke være så kostbar afære dette-....men blir fort penger-... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvP Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Er det kast i felgen burde du merke det i lave hastighetr også... men kan variere... Har bilen vert i Steigen så er den sikker herjet litt med..hehe Trenger ikke være så kostbar afære dette-....men blir fort penger-... Jo det jeg og tenkte angående om at det skulle være felgene. Hehe ja er jo såå fine veier oppi hammarøy området og Er det ellers noen typiske feller og gå i med disse bilene ? Motoren er vell kjent for og være mer eller mindre robust så vidt jeg har hørt Men er vell viktig og kjøre disse motorene orntlig varm før fullt pådrag siden de har alu topp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 er stort stabile biler etter mine erfaringer, litt små elektrisk tull, men er standard plasser det dukker opp, som sentrallås og sånt... lett å fikse når du vet om det.. ellers bør du selvsagt sjekke for rust!!! kanaler og hjulbuer er utsatt!! 24 ventilerne er ganske robuste motorer og må ikke sammenlignes med di gamle som folk syter og klagde over før!! alle motorer bør få temp før du gir på....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Er selv litt interisert, har en komplett delebil med M5 3,6 motor stående..hehe men gidder ikke hvis det er mye mangler.... er nok av disse til salgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvP Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Er selv litt interisert, har en komplett delebil med M5 3,6 motor stående..hehe men gidder ikke hvis det er mye mangler.... er nok av disse til salgs.. Hehe selvfølgelig skal alle motore ha temp før man gir på men har av en eller annen grund fått intrykk av at det er ekstra viktig på diverse bmw motorer etter som jeg kjenner et par som har havarert etter litt for ivrig gassfot. Oioi skulle gjærne hatt en slik motor selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 kan få kjøpe heile bilen, chip trimma motor, skal være ca 340 hk...... er en 520 som er byggd om til M5, med understellog hele pakka... ikke bestemt mæ helt hva æ skal gjøre med den Leter etter en M5 til nå..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvP Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 Da ser det ut til at det blir bmw på meg om allt går i orden Budet mitt er akseptert og pappirer skrives i morgen. Gleder meg som en unge til og begynne og shinne og bruke litt penger (som jeg egentlig ikke har) på den Hehe hadde vert noe med noe slikt under panseret men 150 slitne ponnyer får holde intill videre hvertfall Bilen ser for ørig ut som dette fra god siden vell og merke Interiør er ganske sarvet desverre noen hull her og der i setene og mye slark og klirring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå