Jimbo Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Skal skifte ut pærene på instrumentpanelet på E36 93mod. Noen som har tips om hvordan jeg kan gjøre det på en enkel måte? Event. link til side som beskriver dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 1. Skru ut skruene i toppen av instrumentet (x2) 2. Vipp instrumentet ned. 3. Klips ut alle pluggene bak instrumentet ( x 4 eller 5 plugger ) 4. Ta ut instrumentet. Kan være trangt å lirke det forbi rattet, men med litt tålmodighet så skal det gå Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Mener å huske at hvis du har høydejusterbart ratt så klarer du å få ut instrumentet uten å ta av rattet. Hvis ikke du kan juster så må rattet av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Mener å huske at hvis du har høydejusterbart ratt så klarer du å få ut instrumentet uten å ta av rattet. Hvis ikke du kan juster så må rattet av. Jeg hadde ikke justerbart ratt, men greide å lirke det ut der som blinklys hendelet er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Ok. Jeg hadde det store 4 eika rattet på min E36. Da gikk det akkurat når rattet var justert helt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Kan se ut som en tålmodighetsjobb. Hmmm ikke min greie, men får vel prøve. Takk for gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå