ChristerE Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 95 mod 123000 km Ny i Norge Alle servicer holdt Dobbelt el. soltak Cosmo svart metallic 18 toms M5 kopi felger med nye sommerdekk (235), Vinterdekk som ny.. Senket 45mm foran Nye Bilstein sports dempere foran, 4 hjuls kontroll tatt etter senking. Nivåregulering bak. Svært godt vedlikeholdt Ser veldig fin ut. Bilder kommer i løpet av en dag eller to... Står i Bergen Selges kr 95000 Christer Tlf 92848860 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 hvor fastsatt er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerE Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Hadde jo håpt på å ikke forhandle så veldig mye på prisen Vent på bildene, ser veldig pen ut + den lave km standen...synes det er verdt litt En kvinne i 45 årene som har hatt den siden 60000 km..Så den er ikke hardt kjørt... Jeg har bare hatt den siden oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerE Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Siden jeg overtok den i okt. 06 har jeg skiftet olje to ganger, luftfilter, tennplugger, dempere/fjærer og nye felger med dekk. Har tatt godt vare på den:) Tror det er vanskelig å finne en E34 i så god teknisk stand... For de som ikke er kjent med modellen så er det siste utganven med samme motor som i den nye 5 serien (E39) og med en face lift som kom i slutten av 94. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Dette er en 5 seter, ikke en varebil? Hva er det av utstyr i den da? Klima? Skinn? Manuell eller automat? Kjørekomputer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerE Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 Den er registrert som personbil, dvs. 5 seter. Den har lite ekstrautstyr. Det er manuell gir. Ikke skinn. De har vært litt gnien på esktra utstyret når den ble kjøpt ny.. Er som sagt dobel el. takluke Justerbart ratt, todelt klima. Ikke aircondition. Men synes du det er viktigere og ha en bil som er i sikkelig god stand slik at en slipper unødige utgifter så er dette en kjempe bil Dessuten ser den meget fin ut. Bilder kommer....har bare 3G nett hjemme. Må vente til jeg skal på jobb for å laste de opp... Mvh Christer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Lav km? Pøøh.. Min 95 hadde gått 102 000 da jeg kjøpte den i februar;) *skryte* Få ut bilder da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Hmm.. Bilder? Denne kan være int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg