BalleKnalle Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Kanonfeit bil men syns no at felgene kunne vært litt mer kreativt valgt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Den var jo faktisk litt tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 wow!!!! bestiller en slik!! ...i sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Rå bil det der ja! Kanonfeit bil men syns no at felgene kunne vært litt mer kreativt valgt ut.. De har da vært kreative nok til å skifte felger fra de to øverste til det nederst bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg synes personlig at den ser fæl ut. Eneste bildet jeg har sett av en pen E70 er dette...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Syns de øverste bildene var nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 E70 er uten tvil en heftig bil. Og Hamann har ikke gjort den verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg synes personlig at den ser fæl ut. Eneste bildet jeg har sett av en pen E70 er dette...... Denne var ikke noe fin syntes jeg.. Den andre derimot....NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Smaken er som Korea, delt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Yess, dette var en fet E70, liker også standar E70 godt jeg . Hamann kan virkelig style biler syns jeg. Skikkelig rå den Ferrari saken som var omtalt i siste Autofil også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 fy dæven den var fin! spesielt den nederste Traff på en ny e70 3.0d i gull/besj farge idag, den passa faktisk ganske bra til å være en slik type hæslig farge Men hvor mye må folk punge ut for en hamann styla x5 egentlig?? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Fin bil Det øverste bilde var tøffest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Syns Hamann har blitt bedre i det siste. Den E70'n var feet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Det er en av få biler jeg hadde forsøkt å ta imot om noen kastet den etter meg... Skjønner at jeg må få meg en bedre betalt jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå