Ninja ZX6-R Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 024#bilder 318i 91-modell med 525i 94-modell motor selges. Ikke godkjent ombygd. Grå metallic. Går enormt godt, OG HAR RÅ LYD!!! EU-godkjent 2007. Km bil: 260 000, Km motor: 196 000. Motor bruker ikke olje, og har helt fin og ren lyd uten tikking. Masse er byttet april- 07. (Ca 10 000kr. Har kvitt.) NB BILDE 6: Tribals er kjøpt inn for montering, men dette kan kjøper selv bestemme om han vil ha på bilen. Legger ut et bilde av en tidligere BMW jeg hadde med denne type tribals på. STYLING: Splitter ny M3 E46 framfanger M3- speil M3- hekkleppe (hekkskjørt) M3- skjørt M3- innstigningslister M3- bakrutespoiler Rieger helhvite baklykter Rieger lyktespoilere M-tech gearkule M-tech pedaler M-tech håndbrekk Momo- ratt K&N- filter Gardin bakrute Sotfilm-streamer frontrute Senket 60/40 Godkjent valset hjulbuer 97-grill Hvite blinklys fram Hvite sideblinklys UTSTYR: 18" Borbet- alu sommer med 225/45 bra dekk!! 15" BMW-alu vinter med bra piggdekk Effektanlegg fra motor og hele veien RÅ LYD!!!!!! El-takluke Servo Farga- ruter BMW-sound-system 97-grill E-46 grøftlys 7" In-dash dvd-spiller med touch-screen og tv-tuner kan medfølge mot tillegg i pris. Bilder kommer fredag! Kan sendes på mms før da. Spm sendes på PM eller ring/sms tlf: 95 23 48 92 Prisantydning: 70 000kr. BUD ØNSKES!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninja ZX6-R Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse, grunnet kjøp av leilighet.. BUD ØNSKES!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninja ZX6-R Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 024#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninja ZX6-R Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Ingen bud?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Litt OT: Er det samme motor i den bilen her som sto i den andre bilen du har bilde av her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninja ZX6-R Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Bilen med tribals du mener? Den var orginalt en 320i med 325i motor. Ikke samme motoren som står i den bilen jeg har nå nei. Den bilen solgte jeg i fjor. Bilen jeg har nå fikk sin motor fra en 525i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Ok... Jeg kjenner han som hadde den andre bilen da den ble ombygd! Den bilen var til salgs flere ganger med helt annen km enn da han hadde han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 70k for en ikke godkjent ombygd bil? Litt stiv pris kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Tror du holder til ikke så langt unna meg gitt. Sett denne noen ganger. Hvilken leppe hadde du på gamle bilen? Orginal? Ser ikke ut som den standard Rieger GT leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninja ZX6-R Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Rona: Ja var vel litt diffus km-stand på den jeg hadde før ja Spiritus Sancti: Som det står, er jeg åpen for bud! Men bilen er påkostet mye! AC Schnitzer:Kan hende det. Hvor bor du? Hadde e36 m3-fanger, med rieger gt cupleppe. Var rå den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninja ZX6-R Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Har bud på 55 000kr. Litt vel lavt, men alle bud bli vurdert pga må selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Denne?: Eller denne?: Tenker på selve leppa. Bedre bilder her: http://www.rieger-tuning.de/Modellshow/ ... RT_110.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninja ZX6-R Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 På den røde bilen ja. Den på den gule er jo til orginal fanger, mens den røde er til m3-fanger som jeg hadde. Kan legge ut et bilde fra foran bilen, så du får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Hva slags trim er det på motoren? Ser det står 200hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Filter og effektanlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg