Gå til innhold

vinduene og takluken går ikke ned på e36

Jesse
 Share

Anbefalte innlegg

har sjekket de og alle er hele, men takk for forslaget :) tror jeg skal ta av dørtrekket og måle om det kommer strøm til motoren, noe det egentli må gjøre siden den går den lille cm når man åpner døren. kan det ha noe med styringen til bryterne da?

noen fler forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk releet som sitter rett under rattstammen inne i cupeen. Er et blått rele som har det med å skape seg vanskelig. Mitt var bare å lodde litt på så fungerte det. Viss dette ikke fungerer så funker hverken takluke eller el. vindu som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sjekket de og alle er hele, men takk for forslaget :) tror jeg skal ta av dørtrekket og måle om det kommer strøm til motoren, noe det egentli må gjøre siden den går den lille cm når man åpner døren. kan det ha noe med styringen til bryterne da?

noen fler forslag? :)

Ofte kan sikringene se okey ut uten at de er det. Finn fram til riktig sikring å se mål med multimeter og sjekk sokkelen for irr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk releet som sitter rett under rattstammen inne i cupeen. Er et blått rele som har det med å skape seg vanskelig.

Har alle E36 dette..? Jeg sliter med at noen ganger så begynner interiørlyset blinke, og så virker ikke vinduene. Dvs, de virker i kanskje 1 av 200 trykk på knappen, og da hopper de mye mer enn de skal. Samtidig så vil ikke bilen låse seg opp med alarmen, og når den blir låst; så låser den først førerdøra, venter 2 sekunder og låser resten.. Merkelige greier... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle E36 dette..? Jeg sliter med at noen ganger så begynner interiørlyset blinke, og så virker ikke vinduene. Dvs, de virker i kanskje 1 av 200 trykk på knappen, og da hopper de mye mer enn de skal. Samtidig så vil ikke bilen låse seg opp med alarmen, og når den blir låst; så låser den først førerdøra, venter 2 sekunder og låser resten.. Merkelige greier...

Hører nesten ut som adsl linja mi fra tele2 det der..

(Ja, veit, sorry.. teit!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...