mortena Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Har fått et års permisjon fra jobben og skal flytte på meg. I den anledning har jeg mulighet til å få firmabil. Jeg vurderer da å selge min E91, bruke firmabilen til daglige transportetapper, og kjøpe en av overfornevnte biler til kosekjøring og garasjestøving. Nå vet jeg ikke helt hva min relativt nye E91 kan innbringe i kassen, men om jeg får det jeg mener jeg må ha, hadde det vært fint med en skikkelig entusiastbil. Om noen har noe tips tas det i mot med stor takk. Er selvsagt kun aktuelt med strøkne orginalbiler. Skulle jeg vurdere en 325i, måtte det være 2 dørs, og helst svart. Om noen her inne skulle være interessert i "familiefrakteren" min, kan jeg maile bilder. Ligger vel også noen på forumet rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Kikk hos Konghelle. De pleier å ha noen entusiast eide biler, gjerne av den spesielle typen, som E30 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Var innom der i dag. Hadde ingen E30, men derimot en nydelig M635i og en M-Coupe som jeg har fått mer og mer sansen for etterhvert. Bli for dyr som søndagsbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Hm ok. Ikke lenge siden de hadde 4 E30 M3 der tror jeg. M Coupe er lekkert ja, utenfor min prisrang desverre. Men 2,8l som står der ser passe strøken ut, frister den gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webbie Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Har svart i tråden din på Bmwccn Vidar S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå