Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et års permisjon fra jobben og skal flytte på meg. I den anledning har jeg mulighet til å få firmabil. Jeg vurderer da å selge min E91, bruke firmabilen til daglige transportetapper, og kjøpe en av overfornevnte biler til kosekjøring og garasjestøving.

Nå vet jeg ikke helt hva min relativt nye E91 kan innbringe i kassen, men om jeg får det jeg mener jeg må ha, hadde det vært fint med en skikkelig entusiastbil.

Om noen har noe tips tas det i mot med stor takk. Er selvsagt kun aktuelt med strøkne orginalbiler. Skulle jeg vurdere en 325i, måtte det være 2 dørs, og helst svart.

Om noen her inne skulle være interessert i "familiefrakteren" min, kan jeg maile bilder. Ligger vel også noen på forumet rundt omkring.

Skrevet

Var innom der i dag. Hadde ingen E30, men derimot en nydelig M635i og en M-Coupe som jeg har fått mer og mer sansen for etterhvert. Bli for dyr som søndagsbil..

Skrevet

Hm ok.

Ikke lenge siden de hadde 4 E30 M3 der tror jeg. M Coupe er lekkert ja, utenfor min prisrang desverre. Men 2,8l som står der ser passe strøken ut, frister den gitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...