Gå til innhold

Ny BMW - igjen :D

Share

Anbefalte innlegg

Etter at min kjære E39 525 tds begynte å bli litt vel krevende med hensyn til forestående vedlikehold satte min bedre halvdel foten ned og forlangte at det ble investert i ny kjøreredskap.

Så sagt som gjort. Ymse biler ble prøvekjørt - Volvo V50 (fysjom, plastbil), Audi A4 (grei bil, men jeg skulle da ha litt penger igjen for 5'ern også), Toyota Avensis (kjeeeeeedeeeeliiiiiiig), Opel Vectra (overraskende bra, kun valgt bort fordi... Eh... Det var ikke BMW), og til syvende og sist BMW 318d.

Bilen ble hentet hos forhandler mandag 30.04 og ble også en noe forsinket bursdagspresang. ;)

Utstyr? Oh... Masse, jeg får nevne det jeg husker i farten.

-Tosoners automatisk klima

-Cruisecontrol

-Professional stereo

-17" sommerhjul

-16" vinterhjul

-BiXenon

-Delskinn interiør

-Edeltre dekor

-Oppbevaringspakke

-Lyspakke

-Elektriske vinduer rund baut

-Regnsensor

-Parkeringssensor

-Kjørecomputer

...og sikkert en hel del til som jeg ikke husker i farten.

Uansett. Har ikke fått tatt så mye bilder av bilen enda da jeg har vært mer opptatt av å sitte bak rattet enn å tusle rundt bilen med kamera. :D

6gso30w.jpg

...skjønnheten har akkurat kommet hjem og glinser på gårdsplassen

6aki2cw.jpg

...og så omsider inn i garasjen, hvor den har selskap av konebilen.

En stor takk til min kone som insisterte på ny bil, og ikke minst sto beinhardt på for at det skulle bli BMW igjen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satte min bedre halvdel foten ned og forlangte at det ble investert i ny kjøreredskap.

Min halvdel forlanger egentlig at jeg ikke skal bruke EN kr til på BMW! Så syns at du har en fornuftig halvdel jeg :lol: .

Men, gratulerer med NY flott og godt utstyrt BMW 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil!

Kan love deg at du ikke kommer til å angre på det valget. Koser meg glugg ihjel hver dag når jeg ratter min E91 til og fra jobb.

Ser ut til at du har fått deg en fru med fine holdninger også! Det er ikke jeg så godt vant med, så jeg opererer med to budsjetter... Hehe...

Nye felger? Neida, pus. De har jeg da hatt i flere år..

Det de ikke vet har de da heller ikke vondt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at du har fått deg en fru med fine holdninger også! Det er ikke jeg så godt vant med, så jeg opererer med to budsjetter... Hehe...

Nye felger? Neida, pus. De har jeg da hatt i flere år..

Det de ikke vet har de da heller ikke vondt av.

Sorry for O.T: Men kjenner meg veldig igjen i dette du nevner her mortena :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...