BlueM Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Etter at min kjære E39 525 tds begynte å bli litt vel krevende med hensyn til forestående vedlikehold satte min bedre halvdel foten ned og forlangte at det ble investert i ny kjøreredskap. Så sagt som gjort. Ymse biler ble prøvekjørt - Volvo V50 (fysjom, plastbil), Audi A4 (grei bil, men jeg skulle da ha litt penger igjen for 5'ern også), Toyota Avensis (kjeeeeeedeeeeliiiiiiig), Opel Vectra (overraskende bra, kun valgt bort fordi... Eh... Det var ikke BMW), og til syvende og sist BMW 318d. Bilen ble hentet hos forhandler mandag 30.04 og ble også en noe forsinket bursdagspresang. Utstyr? Oh... Masse, jeg får nevne det jeg husker i farten. -Tosoners automatisk klima -Cruisecontrol -Professional stereo -17" sommerhjul -16" vinterhjul -BiXenon -Delskinn interiør -Edeltre dekor -Oppbevaringspakke -Lyspakke -Elektriske vinduer rund baut -Regnsensor -Parkeringssensor -Kjørecomputer ...og sikkert en hel del til som jeg ikke husker i farten. Uansett. Har ikke fått tatt så mye bilder av bilen enda da jeg har vært mer opptatt av å sitte bak rattet enn å tusle rundt bilen med kamera. ...skjønnheten har akkurat kommet hjem og glinser på gårdsplassen ...og så omsider inn i garasjen, hvor den har selskap av konebilen. En stor takk til min kone som insisterte på ny bil, og ikke minst sto beinhardt på for at det skulle bli BMW igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Gratulerer med pen bil. Sånn dame må jeg og få meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Så ut som en grei bil det der, men mye bra utstyr også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Veldig fornøyd så langt. Både med bil og kone. Utstyret var jo litt av grunnen til at det ble nettopp denne. Eh bilen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Grattis med ny bil! Hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Det ble nesten 370 laken for moroa, noe som er en "grei" pris (iallefall avgiftene i dette landet tatt i betraktning), samt at jeg fikk brukbart for 5'ern i innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Ikke så ille det da... Planer vidre for bilen eller skal du holde den mest mulig original? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 stilig! er ikkje det m-sport du har også? eller ser eg heilt feil?? nydelig bil du har fått ivertfall! gratz! venter spent på flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Gratulerer, fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 satte min bedre halvdel foten ned og forlangte at det ble investert i ny kjøreredskap. Min halvdel forlanger egentlig at jeg ikke skal bruke EN kr til på BMW! Så syns at du har en fornuftig halvdel jeg . Men, gratulerer med NY flott og godt utstyrt BMW . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Gratulerer med ny bil! Kan love deg at du ikke kommer til å angre på det valget. Koser meg glugg ihjel hver dag når jeg ratter min E91 til og fra jobb. Ser ut til at du har fått deg en fru med fine holdninger også! Det er ikke jeg så godt vant med, så jeg opererer med to budsjetter... Hehe... Nye felger? Neida, pus. De har jeg da hatt i flere år.. Det de ikke vet har de da heller ikke vondt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Helt råå bil Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Ser ut til at du har fått deg en fru med fine holdninger også! Det er ikke jeg så godt vant med, så jeg opererer med to budsjetter... Hehe...Nye felger? Neida, pus. De har jeg da hatt i flere år.. Det de ikke vet har de da heller ikke vondt av. Sorry for O.T: Men kjenner meg veldig igjen i dette du nevner her mortena . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Derfor jeg holder meg singel.. .. så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 grattis me ny bil ! og fornuftig kone du har ! er det en Compact hun kjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå