Christopher Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 På jobb i dag pratet meg og en kolega om turbo og må jo si at tanken streifet meg Jeg har en E36 318is 98mod som dere kan se i signaturen min. Men hva må til for å få turbo i bilen min? Og om\vist den skal godkjennes må det da byttes bremser f.eks? Er ganske blank på dette , men tror jeg skal ringe noen og høre litt om dette neste uke. (noen som har god peil?) Setter pris på alle erfaringer,tips,gode råd og om det er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Dette står det milevis av tråder om her på forumet, søk Hvis du ikke har minst 40 lapper lagt av til turbokonvertering så ville jeg bare droppa det. Godkjenning kan du like så godt glemme å få utført uten en tur til TUV. Send en søknad til ditt lokale Biltilsyn først, så tar du det derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Søkte en god del i går og blir nok mer i dag Penger skal spares. Biltilsynet ja :s dem er jeg ikke så glad i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 ville heller brukt 40tusen på motoren din, tenker på innsug, planing av topp, nye kammer, eksos, chip, og datasprut. Vil nok ikke gå såå mye dårligere enn turbo pluss at du får en mye mer leken motor, som har masse å gi på høye turtall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Du vil aldri få samme utbytte for 40k med sugetrimming som med turbotrimming. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Biltilsynet er faktisk snillere på ombygninger nå enn de var før. Etter SFOOR ble opprettet er det lettere å forholde seg til dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 Går nok for turbo vist jeg skal gjøre noe! Og vil tro jeg går til kimmit sport. Men penger er jo altid et problem så nå er det sparings Noen som vet hvor mye mer effekt jeg vil få? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå