mAZE Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Selges for 500,- pr stk. Evt høystbydende over 900,- Lar det gå frem til 18.mai. De kan da levers på Rudskogen, evt sendes. Da kommer frakt i tillegg. Hvert element veier ca 20kg. Levers i org dynabel trekasser. Ny pris på disse er underkant av 1400,- pr stk nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 skal du på rudskogen 18?, vis de ligger for salg da, kan ikke du sende en pm så kanskje jeg er int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 1000kr inkludert frakt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Ivanrogov: Tror det blir litt mer enn 100,- i frakt på disse her.. Og 900,- samlet er veldig billig. Må vel gå for en av de største smart-pakkene ganger to, og da koster det nok noe mer. Micro_RaCeR: Skal til Rudskogen ja, kan ta de med da om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Selges for 500,- pr stk. Eller 900,- samlet. Hvert element veier ca 20kg. Levers i org dynabel trekasser. er det disse som har carbon membram og står dynabel i midten? hvis det er det er jeg meget intresert da jeg har 2 fra førav og skulle gjerne hatt 4 totalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Om det er carbon eller ikke skal jeg ikke god for, men kan se slik ut ja. Og det står Dynabel i midten av de om jeg husker rett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 har du bilder av dine elementer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Ja, du ser de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 ja men og selge de til meg når jeg ville ha de skulle du ikje NEI!!! bra jeg har kjøpt meg ny nå så jeg slipper og kjøpe dine. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Hehe, mine er innspilt vet du.. Og slik det ser ut til nå så hadde du jo fått de veldig billig... Var jo egentlig meningen at søskenbarnet mitt skulle ha disse i bussen, men tror ikke det blir noe av. Så da selger jeg de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 legger inn et bud på 900 + frakt om det går som avtalt med maze Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 1000 så henter jeg de over en pils. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Den er notert Kjell Rune.. Og en Christian Firtal skal du få.. Skal nok få fler å regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30-mannen88 Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 er elementene solgt? meget innteresert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Om du leser første innlegg, så går budrunden frem til 18.mai. Så nei, de er ikke solgt, og høyeste bud til nå er 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå