harryy Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 Siden antennen min har en liten knekk som gjør at den ikke ikke kan skyves ned mere vurderte jeg å bare fjerne den, for å eventuelt montere ny senere. Finnes det noen lur måte å tette hullet som blir igjen? Kansje man bare skulle ha knekt den helt av og tettet fint med sikafleks?
harryy Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 bmwhans: har ikke så lyst å lakere noe Tja, muligens jeg kan finne noen knotter som passer. Litt vanskelig å kjøpe hos biltema når man bor i Hammerfest da.
E36 Coupè Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 lakk en pynteknott i bilens farge og sett den på,må jo være en grei midlertidig løsning.
harryy Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 ebal, får vel bli noe slik. Med mindre jeg finner ut at jeg gidder lakkere
Superbeetle Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Ska det gjøres ordentlig må det vel sveises og tinnes... Sparkel har en tendens til å sige nedi hullet etter en stund.. Men hva med å montere ny antenne da? blir nok det beste hvis du ikke skal gjøre noe mye ut av det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå