Reset Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 nå har det kommet noe rart igjenn med lysa... når jeg har på parklys, så lyser KUN pæra på høgre sia! når jeg har på kjørelys, så lyser kun pæra på venstre sia! hva fanken ? noen som har vært borti det før ?
StianA Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 hmm hvis ikke du har fikla med noe, så kan det hende at en sikring har gått;) er ingen ekspert men er et tips;)
Reset Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 jeg har ikke tukkla med noe! sikringene er helt fine :S
jensemann23 Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 pærene da? Eller kanskje irr/dårlig kontakt. Husk at pærene kan være gått selv om de ser hele ut
Reset Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 jeg prøvde og ta ene pæra fra ene sia, til andre! var fortsatt d samme problemet!
ptel Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Kan være no knekk i ledninger! Har det på min nå, pga de lå i klem når bagasjelokket gikk opp og igjen!
EvenAas Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Hadde d samme problemmet på min e36.. Men jeg hadde montert inn ekstra reller på lysene (for og fjerne spenningsfall) Var sikkringen i det ene rellet som hadde tatt natta, skifta den så vart det bra..
Reset Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Skrevet Mai 9, 2007 hmm, jeg vet ikke jeg! er sånne relle universal?
EvenAas Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 hmm, jeg vet ikke jeg!er sånne relle universal? Ja, men har du sjekket sikringen da? Eneste med rellene er at de kan levere foskjellig strøm styrker.
Reset Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Skrevet Mai 9, 2007 jeg har sjekka alle sikringene ja! kan kansje prøve med relle fra golfen:P
geirauer Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 Jeg tipper det er lysbryteren. Skru den av å gi den en omgang med elektronikkrens. Fungerte hos meg og jeg holdt på å bli gal av all feilsøkinga
geirauer Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 nei ikke akkurat samme. men det er jo verdt et forsøk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå