Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om jeg må bytte bremsekraftforsterker og om jeg må sage/file mye av inn og ut på varmeregisteret, rørene som kommer ut av torpedoen.

Skrevet

Du må enten bytte bremsekravft forsterkeren (kan bruke mange forskjellige, fra ix, golf, seat osv) eller plastsveise om litt på innsuget. Rørene trenger du ikke gjøre noe med.

Skrevet

Hadde montert den først tror jeg, men nå sveisa jeg om innsuget istede så skal ikke si sikkert. Men du ser jo selv, hvilken vei har du tenkt å sette inn motoren? Satte den inn fra undersida, og det funka fint.

Skrevet

Sett den inn først, da kan du stå i motorrommet og jobbe. Det blir TRANGT i det området etterpå.

Det øverste røret på varmeapparatregisteret kan du ta ut og snu, slik at det peker nedover. Kan bli trangt mot undersiden av innsuget ellers.

Skrevet

Hvis du bruker det vanlige oppsettet av motorfester er det ikke nødvendig å gjøre noe med røra til varmeregisteret, gikk greit hvis ikke jeg husker feil.

Skrevet

men hvordan blir det med mellomaksling kan jeg bruke den jeg har eller må jeg finne fra en annen bil eller kappe inn den jeg har? eller er den for kort?

Skrevet

Kommer an på girkassa. Originalkassa fra M20 går sammen med original mellomaksel. Må kanskje justere lengden litt på splinesen.

Har selv 328i kasse og E30 M3 mellomaksel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...