Teciero Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Hei! Jeg har en 85 modell 323i E30 med K-jetronic tenning. (Er turbo-konvertert) Men har et stooort problem når det gjelder bensintrykk på denne... For å si det enkelt så er trykket inne på fuelrailen alt for stort, så det er så vidt jeg får start pga den druktner av trykket... får omsider start, men må ha mye gass, og den høres ut som den går kun på 4 sylindre da... Viss jeg tar av pluss polen på bensinpumpa, slik at den ikke mater på noe mere bensin, så går bilen klokkereint, i.o.m, den ikke mater på med mere bensin... Men da med en gang viss jeg kobler på + igjen dør den ut... Noen som har noen kommentarer på dette?:S Har skiftet den originale bensintrykksregulator på fuelrailen til en jeg hadde liggende fra delemotor, men ikke noen forskjell... Har også handlet AEM justerbar trykkregulator, men ikke montert denne enda... Må være noe annet som er feil, i.o.m, dette oppsettet har fungert tidligere? Alle tips mottas med stoooor takk, da jeg har grublet i noen måneder nå, men ikke orket å gjort så mye med den... Begynner å gå tom for forslag:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Første jeg tenker på er bensinpumpa! kan være lurt å skjekke den eller bare teste med en annen en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teciero Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 Okei! Takk for tipset! Er det noen måte å sjekke denne på? Annet enn å teste en annen pumpe istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 vil njok utelukke bensinpumpa da... aldri hørt om en orginal bensinpumpe som pumper for mye bensin etc .. men rart det ikke ble bedre med en annen btr.. funnet ut noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teciero Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Jeg har foresten byttet bensinpumpa, bare for å sjekke det, ingen forskjell... Men pratet med en del folk ja og ingen som har vært borti at den kan pumpe for mye... Nei, har ikke funnet ut noe enda nei. Var en kompis igår å så på den, og han annbefalte å sjekke dysene. Mente det kunne være noe problem med de, eller et spjeld. Så tenkte å sjekke dette idag nå. Bare å komme med flere forslag vis noen har, for jeg er temmelig blank og frustrert nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå