VillKapping Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Har en kompis med en pen original M535i som jeg tenkte jeg skulle skryte litt av for han.. Bilen har noe rust, men ikke så ille. Snart klart å få overtalt han til å fjerne skiltene slik at vi kan plukke fra hverandre bilen og prøve å få den helt strøken igjen! Ingen av oss har noe erfaring med dette, men det er vel bare en måte å lære på! Kanskje ett lite turbobygg på denne motoren også hadde vært moro! Måtte bare legge inn ett innlegg mens jeg venter på den nye bilen min! Den kommer det en liten tråd om senere når den er i havn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Den var pen!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 Takk på vegne av eieren! Skal formidle alle meninger videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Har sett på den, og den ser meget bra ut Ta vare på dette prakteksemplaret av en E28! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Den har jeg også sett. Ser helt utrolig fin ut! Si ifra hvis han kameraten din vil selge den, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Er pen ja! Han tenkte på å selge den. Men verdien på bilen i penger er ingenting i forhold til gleden ved å ha den mente han! Blir moro å pusse den opp så den blir helt strøken! Mulig vi begynner på det til neste vår.. Mitt første prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Meget pen den der ja! Dere bør absolutt pusse den opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 En av de penere jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Såg bra ut den der.. e 28 er fine karosserier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Såg bra ut den der.. e 28 er fine karosserier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Fin fin E28 dette, og godt å høre at den skal shines helt opp. Men drop de turbo planene, hold denne orginal . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Ja hold den original. Pen bil, Men hvorfor har den ikke de hjulbue"listene" som M535i kom med originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 Tja.. Vet ikke hvorfor de ikke er med. Men det er jo en ting til som må på hvis vi skal shine den opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå