B.E.E. Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Hentet fra "trim-4-eldre" forumet: "Max Power & EMMA gjentar selvfølgelig suksessen fra 2005 og 2006 med en Norgesturné - større enn noensinne, og første by ut er Stavanger. Vi varmer opp på Kvadrat senter i Sandnes fredag 4. mai fra kl. 20.00 omtrent, her blir det et tradisjonelt streetmeet med Max Power-babes og en ESPL-konkurranse i EMMA-regi hvor alle som vil kan konkurrere med anlegget sitt. Lørdag 5. mai har vi flyttet oss til Huset på Jæren (Bryne), hvor vi fyrer opp grillen og trekker sperrebåndet rundt burneplassen omtrent klokka 11.00. Her blir det bøttevis av de tre B'ene hele dagen lang - biler, burning og babes! Vi har med oss verdens råeste motorsykler - Boss Hoss med åtteliters V8ere, et par semitrailere med premier og godsaker, Max Power-babes og selvfølgelig premier til de heftigste bilene. Til slutt kjører vi i kolonne fra Bryne til et utested i Stavanger, hvor vi avslutter hele helga med et vanvittig party (18-årsgrense)..." Noen som har tenkt å ta turen til dette arrangementet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Får vel ta turen te Kvaddå i kveld då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg kommer, dog litt seinere enn alle andre da jeg jobber til 2200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 @ The Blue Pearl, kjører du fremdeles turbomatet 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 nope,den er solgt til bergen, kjører en bil automote har laget. e30 325 med nos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Får se om jeg ikke får tatt turen utom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artax Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 seff må jeg ut på dette, the blue pearl er det den delvis oransje bimemrn du kjører, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Komme eg og, men tar vintervraket i dag, så blir det vel GT'en i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 seff må jeg ut på dette, the blue pearl er det den delvis oransje bimemrn du kjører, jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 bli vel til at jeg tar meg en tur jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Eg får vell ta turen utom å "Burna" litt me Audi'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå