Gjest Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Solgte min e30 325 turbo til en fyr oppi lofoten i mitden av januar,- avtalt pris var 20000,- fikk 16500,- før jeg sendte bilen å han lovde å betale når bilen var mottat,- jeg sendte bilen som avtalt, men har enda ikke mottat en eneste krone. han lovde sist for 14 dager siden at han skulle betale i månedskifftet, men nå svarer han verken på sms eller når jeg ringer. bilen han kjøpte hadde reg,reim havari å det viste han om. ellers så sende jeg med ett helt nytt grenrør og en annen turbo en den som egentlig sto på bilen dette fordi at den var i bedre stand å den "orginale" ikke passet til det nye grenrøret.. den turboen skulle vert overhalt, men det har vert en missforståelse når jeg kjøpte den her på forumet hos "kjetta" turboen var i helt kurrant brukbar stand, men det er pluttselig han kjøperen begynt å bruke som argument for ikke å sette inn pengene til meg. i begynnelsen sa jeg at jeg skulle prøve å fikse en turbo som var i bedre stand, men jeg ville gjerne ha pengene mine først. det har nå gått snart 3 mnd så d gidder jeg ikke.. er det noen som har forslag til hva jeg skal gjøre? fikk kontakt med moren hannes i går å hun skulle prate med han,, har ikke hørt en lyd tilbake.. FORSLAG? det er en på forumet her så jeg håper han leser dette for i løpet av morgen dagen legger jeg ut (nick, fult navn, adresse, tlf nr, nr til slekt og venner,) FOR JEG VIL HA MINE 3500,- NÅ!!!! Moderatoredit (Fredrik): Nå har du tydeligvis kontakt med kjøper... og mitt forslag er at dere holder denne diskusjonen utenfor forumet (gjerne pr. PM). Vi kan dessverre ikke hjelpe dere videre med mer informasjon knyttet til saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Du får ha meg unnskyldt, men hvorfor i huleste lot du han holde igjen 3.500 ? Når man kjøper en bil til 20.000 og holder igjen 3.500..... Skjønner ingenting jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 irriterende når slikt skjer. Har dere skrevet salgsmelding? noen form for kvittering/kontrakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Godt spørsmål det var hjelp jeg spurte om da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambusa Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 du må gjerne legge ut nummer og navn, eller jeg kan gjøre det for deg vist du ønsker det.. jeg skal ha en ny turbo og sommerdekkene du skulle legge i bilen da den ankom nesna, det gjorde du ikke.. du fortalte ikke om rust og slitasje ved bilen den info fikk jeg av forje eiger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 nope. har ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 jeg fortalte deg om alt. desuten pratet jo du med borre om det før du fikk bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambusa Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 har ingenting og skjule her. syns du skulle fortelle hele historien. jeg stolte på deg og ordnet penger til deg lenge før jeg fikk bilen. da overførte jeg 15t til en du skulle kjøpe en scooter fra eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 jeg har lovet å gjøre alt! jeg har holt alle mine avtaler, men det er du som ikke klarer å betale for deg.! du har jo tilogmed solgt bilen fordi du kjøpte den bak ryggen på kvinnfolket ditt slik at hu gikk fra deg? skjønner du ikke at det er du som er problemet? jeg sa jeg skulle ordne alt, men tror du ikke d ringer en bjelle når du sa du skulle betale 14 dager etter at du fikk bilen? det er snart gått 3mnd? å hvorfor svare du verken på sms eller når jeg ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 stemmer det. å du skulle betale resten når du fikk bilen.. å du fikk den jo BTW 1500 kr billigere fordi du betalte på forskudd? gjorde du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Denne tråden hjelper hverken kjøper eller selger. Ta det over PM eller telefon ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 han svarer ikke på tlf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Eller ta det på PM da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg