rakett Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Heisann, kjørte av veien og slo høl i bånnpanna for en drøy måned siden. All olja lakk ut, og bilen ble parkert den gang. Nå har jeg fiksa bånnpanna, fylt olje, men trykket NEKTER å komme. Har latt bilen gå på tomgang i 20-30 sek uten trykk... Tok ut tennpluggene og dro på starteren for å få trykk uten å belaste motoren så veldig, men hjalp ikke. Bilen er altså en 1985 E30 325. Har noen vært borti dette? Hva skal jeg gjøre, tips?? Er det luft og dritt i oljekjøleren som ødelegger, hva kan det være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Har pleid å løsne oljefitler for å slippe ut luft når jeg har slitt med å få oljetrykk jeg. Bare startet opp/dratt på starter uten plugger mens jeg har løsnet det opp,for så å stramme det når det kommer olje ved filteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fossen Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 stor sjangs for oljepompa har tatt kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Pick up,n da?? Var den bøyd/Knukket. Om den var bøyd og du eventuelt har bøyd den på plass igjen, så kan den ha sprukket over oljenivået. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå