rakett Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Heisann, kjørte av veien og slo høl i bånnpanna for en drøy måned siden. All olja lakk ut, og bilen ble parkert den gang. Nå har jeg fiksa bånnpanna, fylt olje, men trykket NEKTER å komme. Har latt bilen gå på tomgang i 20-30 sek uten trykk... Tok ut tennpluggene og dro på starteren for å få trykk uten å belaste motoren så veldig, men hjalp ikke. Bilen er altså en 1985 E30 325. Har noen vært borti dette? Hva skal jeg gjøre, tips?? Er det luft og dritt i oljekjøleren som ødelegger, hva kan det være ?
336mik Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Har pleid å løsne oljefitler for å slippe ut luft når jeg har slitt med å få oljetrykk jeg. Bare startet opp/dratt på starter uten plugger mens jeg har løsnet det opp,for så å stramme det når det kommer olje ved filteret.
Ballder Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 Pick up,n da?? Var den bøyd/Knukket. Om den var bøyd og du eventuelt har bøyd den på plass igjen, så kan den ha sprukket over oljenivået.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå