Inline six Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 ja har noe å si med tyske regler å speil, det er sånn på gammle 5 serien også. Har hatt to stk. 77mod e12 528i og begge de hadde el. speil på begge sider
Bonden Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Dette ER korekt informasjon .Da di kom lengre ut i modellserien på E30 ble begge speil montert på fabrikk,men fra starten måtte alle ettermontere speil (h side) og sideblinklamper . Han jeg snakket med begynte å jobbe med BMW i 1983.
Fliid Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Dette ER korekt informasjon .Da di kom lengre ut i modellserien på E30 ble begge speil montert på fabrikk,men fra starten måtte alle ettermontere speil (h side) og sideblinklamper . Han jeg snakket med begynte å jobbe med BMW i 1983. Hørt om det samme.. Men har ikke fått det bekreftet slik du har..
Sir Hofstad Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Ganske greit å legge opp ledninger hvis du har bryter med sjalter og el justering på HS. Laget koblskjema interesserte kan få...
rolfi Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Ganske greit å legge opp ledninger hvis du har bryter med sjalter og el justering på HS.Laget koblskjema interesserte kan få... Jatakk
B m w 5 2 5 i Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 audi og tulla med mindre speil på høgresida.Men elektriske er de begge to. Samme med forrige generasjon Passat. Må være noen som har en forklaring på hvorfor tyskerne kødder med forskjellige størrelser på speilene
Superbeetle Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 Skjønner meg ikke på disse speilutsagnene lenger.. men men....min vw 1302 fra 1971 har iallefall to orginal monterte speil. Vet eldre bobler ble levert med kun ett speil, men vet ikke hvor langt tilbake dette er.. Syntes derfor det er rart at f.eks e30 ble levert m ett speil i tyskland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå