Riefarn Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Er det påbudt å ha reservehjul med seg i bilen til alle tider? Vet mange tar det ut for å bygge anlegg osv (har selv gjort det)... men bare lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Tviler jeg sterkt på. Min E90 ble levert uten reservehjul - og jeg har _ikke_ runflat... Tviler sterkt på at man selger nye biler som ikke er "street legal" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Tviler jeg sterkt på.Min E90 ble levert uten reservehjul - og jeg har _ikke_ runflat... Tviler sterkt på at man selger nye biler som ikke er "street legal" Hvis du ikke har runflat på bilen din kjører du ikke med orginaldekkene, hvertfall. Alle 1`ere og 3`ere blir i Norge levert med runflat som standard. Da leveres det ikke med jekk og reservehjul. Har lurt litt på hva som skjer hvis det blir punktering om vinteren, da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Er vel bare varsel 3-kant og refleksvest du plikter å ha i bilen av utstyr vel. Det skummle er at folk flest ikke kan å bytte hjul på bilen sin alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Sier noe der... Men greit å vite... sånn hvis de hadde sjekket på EU-kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 De sjekker det hvertfall ikke på EU-kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Nei gidder ikke legge det i bilen igjen heller så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Nei, det er ikke påbudt, nye biler selges uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Fikk i alle fall ikke mangel for det på min bil på Eu-kontroll i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sath Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Bytta ut reservehjulet med en såkalt "reservehjul på boks" som jeg sprayer inn i ventilen. Vet ikke om det funker, men de selger nå det så noe må det jo ha for seg. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Bytta ut reservehjulet med en såkalt "reservehjul på boks" som jeg sprayer inn i ventilen. Vet ikke om det funker, men de selger nå det så noe må det jo ha for seg.Noen med erfaringer? Det setter seg fast på felgen i tilegg til innsiden av dekket å "ødelegger" den, mulig det bare var jeg som var uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sath Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Hørtes jo absolutt ikke bra ut... flere som har lignende erfaringer? Spurte på Biltema om det var noen "bakdeler" med den, men de rista bare på skuldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Kjørte med det, riktig nok på mopeden jeg hadde og jeg syns det funka bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 jeg har veldig dårlig erfaring med den fra biltema, da jeg punkterte og skulle koble den på ventilen så spruta den ut over hele felgen nesten og veldig lite inn i hjulet:( litt vanskelig og si hva som skjedde men det ble bare gris:( men kan jo hende de litt dyrere boksene er bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Du ødelegger dekket ihvertfall ved å gjøre det. Kan ikke plugges etterpå, og da må du jo plutselig ha to nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå