Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bytta ut reservehjulet med en såkalt "reservehjul på boks" som jeg sprayer inn i ventilen. Vet ikke om det funker, men de selger nå det så noe må det jo ha for seg.

Noen med erfaringer?

Jepp. Brukte en slik boks i vinter på flatt hjul. Måtte pumpe litt mer luft manuelt og så skal man kjøre en 10 kilometer slikt at "guggen" setter seg i dekket. Pumpa med fot pumpen til ca 2 bar og fylte på til 2.1 bar på stasjon senere. Etter det har lufta holdt seg i dekket. Kjøpte en sånn sort liten boks på Statoil og etter det har jeg en i reserve for jeg vet den virker bra...

Skrevet

Tipper det er påbudt med reservehjul hvis det er det som er levert originalt med bilen. De som er levert med runflat/trykksensor i dekkene eller kanskje sprayboks i bagasjen må ha dette i orden.

Skrevet

Kommer vel ann på hvilket sted man har bilen til Eu-kontroll.. Der jeg var på kontroll i går åpnet de ikke bagasjerommet engang...

Derimot der jeg var forrige gang, for 2 år siden, fikk jeg mangel fordi sikring til anlegget satt 10cm for langt fra batteriet, så der sjekket de mer grundig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...